Wklejam to co wysłałem do banku:
Mam problem z biometrią w IKO. Nie zawsze działa. Uprzedzając jestem całkiem zorientowany w nowych technologiach i wg mnie mam poprawnie wszystko skonfigurowane. Parę miesięcy temu używałem telefonu Huawei P30 i nie było tego problemu.
Problem pojawia się m. in. już na etapie logowania do aplikacji, ale nie tylko (czasami nie ma jej nawet w ustawieniach aplikacji).
Przykładowo:
- uruchamiam aplikację,
- prosi o PIN, nie podaję,
- wychodzę do ekranu startowego (pulpit telefonu),
- uruchamiam aplikację,
- prosi o PIN, nie podaję,
- wychodzę do ekranu startowego,
- uruchamiam aplikację,
- monituje o przyłożenie palca (dopiero za kolejnym razem).
Zainstalowałem aplikację od nowa. Zarejestrowałem IKO. Problem nadal występuje. Jest to trochę irytujące.
Szukając odpowiedzi w Internecie widzę, że problem istnieje od dawna.
Czy jest na to jakaś rada? Jakieś ustawienie, do którego nie trafiłem? Ktoś ma jakiś pomysł?
Wygląda jakby aplikacja czasami nie miała dostępu do biometrii? Jakby uprawnienia przychodziły z opóźnieniem?