PiPoLiNiO
@Fritz Sorry, źle przeczytałem, chodziło o S10+, nie S8+. No stary, S10+ była wykonana perfekcyjnie. Ekran był idealnie biały. Od s9 już nie ma problemu z różem. Więc tym bardziej nie wiem o co Ci chodzi.
Zresztą, dokumentowałem wady zdjęciami które masz w innym temacie. Jak dla Ciebie odpryski, krzywa maskownica i tak dalej to nie są wady, to gratuluję firmom takich klientów
W którym momencie napisałem że ,,odpryski, krzywa maskownica i tak dalej'' to nie są wady? Oznajmiłem wyraźnie, że w telefonach za taką cenę jest to coś niedopuszczalnego co nie powinno mieć miejsca i patrząc na sytuację sam już teraz jestem w kropce bo chciałem zakupić OP 7 Pro, ale wygląda na to że jednak to chiński szajs który nie jest wart swojej ceny.
Podejrzenia wzbudza u mnie fakt że trafiła Ci się liczba aż tylu wadliwych egzemplarzy(rozumiem sztuka/dwie, ale 7?), więc jeśli mówisz prawdęto absolutnienie jest to normalne i nie może tak być że producent sobie leci w kulki.
MisiekDP
Wady trzeba piętnować i to zrobił. I inni userzy tych wad po prostu albo nie mają, albo ich nie widzą, albo kłamią. Kolega wyżej pokazał i nie w sposób temu zaprzeczyć.
Ja natomiast myślę, że niektórzy mogą po prostu mieć trochę wylane ma drobne wady, dlatego nawet o nich nie piszą. Ale OP miał już różne wady wcześniej, więc święty nie jest.
Niemniej też bym się źle czuł jakbym miał świadomość egzemplarza z takimi wadami. I jak już napisałem wcześniej - jest to niedopuszczalne. Klient płaci i klient wymaga, więc kompletnie nie powinno Cię dziwić, że ktoś wymienia do skutku, bo chce mieć konkretną, dobrą sztukę.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
To że klient płaci i klient wymagato jest chyba oczywiste, człowieku, szanujmy się. Jednak skoro ktoś wymienia już daną rzecz tyle razy i ciągle coś jest z nią nie tak, to moim zdaniem taki przypadek przekreśla firmę w oczach konsumentów wymagających jakości adekwatnej do ceny. No chyba że ktoś sobie coś ubzdura i widzi wady tam gdzie ich nie ma, to wtedy oczywiście inna sprawa.
I uprzedzając wasze odpowiedzi, wiem że nie ma żadnej alternatywy wśród smartfonów która odpowiadała by smaczkom które posiada OP 7 Pro, ale w takim przypadku pozostaje albo czekać aż producenci wypuszczą coś nowegoalbo zastanowić się nad innym modelem. No chyba żektoś jest na tyle uparty i cierpliwyorazfakt usterek w OP nie przeszkadza mu to niech sobie wymienia i 100 razy pchając kasę do kieszeni producenta który ma gdzieś klientów, jego sprawa.
Szkoda tylko że mało jest ludzi którzy sprawdzają telefony tak dokładnie i zwracają uwagę na każdą, nawet pozornie nieistotną wadę.