Dzień dobry,
Na początek jako nowy użytkownik chciałem przywitać się z forumowiczami.
Problem wygląda następująco: telefon Huawei P20 pro Dual Sim, sieć T Mobile, ubezpieczenie Basic.
Telefon upadł na podłogę, rozbił się wyświetlacz, jest czarny nieaktywny ekran.
Sam telefon działa, przy dotknięciu ekranu wibruje.
Sprawa zgłoszona do ubezpieczyciela, kurier przyjedzie 20.04.2020r. problem polega na tym, że w serwisie przywracają dane fabryczne (kasują pamięć)
Na telefonie są ważne zdjęcia, które dobrze by było odzyskać (zdjęcia ślubne)
Tu pytanie do Państwa, czy istnieje możliwość odzyskania danych, w telefonie w którym nie jest odblokowane debugowanie USB -> po podpięciu telefonu do laptopa pojawia się komunikat o podłączeniu nowego urządzenia, natomiast przez brak debugowania niemożliwe są dalsze działania.
Pozdrawiam,
Marek K.