Od lat nie ma czegoś takiego jak karta gwarancyjna w Samsungu. Gwarancja jest na podstawie numeru IMEI i dowodu zakupu. Warunek taki, ze dowód zakupu musi być z polskim VATem 23%, czy to faktura czy paragon. VAT-marży i innych rzeczy Samsung może nie uznać.
Jeżeli chodzi o telefony z zagranicy, na stronie samsunga wisi info:
Czy gwarancja obejmuje produkty zakupione poza granicami kraju?
Produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu.
Natomiast jeżeli telefon jest kupiony w Polsce, ale pochodzi spoza UE (IMEI przeznaczony na rynek spoza UE), to lata informacja, że przysługuje warunkowo jedna naprawa gwarancyjna.
dodana zawartość
Natomiast gwarancja door-to-door o której piszesz to po prostu rękojmia, która przysługuje Ci prawnie, więc nawet jeżeli Samsung gwarancji nie uzna, to sklep ma taki prawny obowiązek.