mateusz1807 U mnie jak na razie nie ma problemu z odblokowaniem telefonu. Mogę odciskiem, twarzą i pinem
kolezanka1983 Na infolini gość mówił,że po rezygnacji z Beta trzeba czekać do 24 godzin by w SS pojawiła się funkcja powrotu. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Wczoraj jak tylko jakiś pan tutaj napisał ,że jest opcja powrotu w SS weszłam i nawet bez rezygnacji była dostępna ta opcja i mogłam pobrać poprzednie oprogramowanie. Pobieralam i aktualizowalam bez rezygnacji . Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Santi100 Hej Masz może linka do tej apki Apka jest do pobrania w sklepie Samsunga [emoji846] Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
mateusz1807 Sprawdziłem sobie przez findmymobile czy działa odblokowanie, tak na wszelki wypadek jakby problem pojawił się też u mnie. Telefon się odblokował i po tym zaczęły się problemy 😃 Obecnie mogę odblokować tylko przez findmymobile, inne opcje nie działają 😃
leonk1974 Wczoraj jak tylko jakiś pan tutaj napisał ,że jest opcja powrotu w SS weszłam i nawet bez rezygnacji była dostępna ta opcja i mogłam pobrać poprzednie oprogramowanie. Pobieralam i aktualizowalam bez rezygnacji . Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka W którym to jest dokładnie miejscu? Szukałem teraz i u mnie nie ma tej funkcji. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
robosz01 Jest aktualizacja, piszą że tylko poprawili ekran blokady...Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
kolezanka1983 W którym to jest dokładnie miejscu? Szukałem teraz i u mnie nie ma tej funkcji. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Jak tylko wchodzisz w Smart Switch na kompie podlaczasz telefon przez USB (musi być Internet na kompie ) i pod modelem telefonu jest informacja o posiadanym oprogramowaniu oraz, że możesz wrócić do poprzedniej wersji oprogramowania z niebieskim prostokątem pobierz lub przywroc ... Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
spec-naz1 Uff... to całe szczęście, bo co chciałem odblokowaćtelefon, to czułem się jakbym grał w rosyjską ruletke:P Trzeba przyznać, że reakcja na problem wręcz ekspresowa ze strony Samsunga;)
BronekDABCAR Witam, Panowie mam S10 z Polskiej dystrybucji w SAMSUNG MEMBERS wyświetla mi się opcja żeby skorzystać z BETA TESTÓW robię wszystko zgodnie z instrukcją logowanie itp. i niestety nie mam możliwości pobrania bety ;/ da się jakość inaczej to zainstalować ? dodana zawartość Robcio88 Jest już aktualizacja jakby ktoś był zainteresowany. Ja chętnie bym pobrał ale NIE MOGĘ. Mam Telefon z Polskiej dystrybucji loguje się przez Samsung Members żeby wziąć udział w BETA TESTACH i nie mam możliwości pobrania aktualizacji.
leonk1974 Jak tylko wchodzisz w Smart Switch na kompie podlaczasz telefon przez USB (musi być Internet na kompie ) i pod modelem telefonu jest informacja o posiadanym oprogramowaniu oraz, że możesz wrócić do poprzedniej wersji oprogramowania z niebieskim prostokątem pobierz lub przywroc ... Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka U mnie tego nie ma na 100% Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
pablosso Hotfix jest już dostępny do ręcznego pobrania! Deweloperzy nadal starają się znaleźć rozwiązanie, by odgórnie zainstalować aktualizację na zablokowanych urządzeniach (na których nie zrobiono twardego resetu).
spec-naz1 Swoją drogą, to ciakawe czy ta poprawka jest też na 9 i czy inne modele też dostały. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
kolezanka1983 U mnie tego nie ma na 100% Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Może się pojawi w ciągu tych 24 h ,na początku też i u mnie nie było ... Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
pablosso Na forum Samsunga jest info, że osoby mające zablokowany telefon mają dwie opcje: 1. wipe factory reset i wszystko od nowa 2. wizyta w serwisie - ale prawdopodobnie zainstalują system na nowo i to pewnie A9. Niestety nie będzie żadnej możliwości aktualizacji przez ADB czy recovery.
rybus85 Dla tych którzy czekają bez robienia formatu z zablokowanym telefonem. Informacja od Samsunga że nie są w stanie zrobić dla nich aktualizacji. Musi być ona niestety zatwierdzona przez użytkownika. Więc albo wizyta w serwisie albo format i pobranie aktualizacji.