Adiadari
Witam, mam Samsunga A50 od 3 dni i również zauważam stosunkowo szybkie zużycie baterii. Przy normalnym użytkowaniutelefonu (przegladanie internetu i rozmowy) telefon wytrzymuje ok. 1 dniana jednym ładowniu. Nijak ma sie to do recenzji telefonu, które czytałam przed zakupem. Wcześniej korzystałam z Samsunga Galaxy A6+, który mimo mniejszej baterii uzyskiwał lepszy czas pracy. Zaczynam zastanawiać się czy mój egzemplarz A50 nie jest przypadkiem wadliwy i czy jest sens oddawać to na gwarancję. Czy jest możliwość, aby to zweryfikować we własnym zakresie, zanim ruszę cała reklamacyjną machinę? Dodam, że telefon pochodzi z salonu T-mobile .
Byłam w salonie orange i pan coś mi tam pogrzebał w telefonie i powiedział, że aplikacje jakieś systemowe tak zużywają baterie nawet jak telefon jest w stanie spoczynku i że teraz już jest ok. Tylko nie do końca bo dziś w nocy przez jakieś 9 h spadło 10%, więc nie wiem o co chodzi. Ustawił mi telefon na średnie oszczędzanie baterii, ale wtedy nie było AOD, ale jak widać takie ustawienie też nic nie dało. Może po prostu tak musi być i nie będzie tak świetnie działać bateria jak na początku, pół roku to trochę już czasu. Bo nie wiem co można innego zrobić. Mogę znowu iść do salonu, ale czy to coś da. Sama nie chcę się w to bawić.