dest @Paweł_Gdaj zdjęcie jak to wygląda, wygląda na to że zle złożyli tel, zamiast go sprzedać, odeślij na reklamację usługi, to nie a10 za 500zł tylko topowy model...
dest @Paweł_G odeslij np do plaza w wawie, opisz sytuację, dodaj zdjęcia Zakładam że oczywiście masz normalną gwarancję a tel pochodzi z pl dystrybucji
Paweł_G @destDzięki za radę tak zrobię, ale najpierw skontaktuję się z sklepem w którym kupowałem. Tak gwarancja jest normalna i pochodzi z pl dystrybucji edit: jeszcze zauważyłem że te ramki są tak nieszczelne że bez problemu można tam wsadzić kartkę papieru
TomekClk Cześć Wszystkim. Posiadam s20+ od dwóch dni, ale dziś zauważyła ekranie mala górę kropki po prawej stronie u dołu ekranu. Po za ta kropka ekran żyleta, czy to nadaje się do reklamacji ? Z góry dzięki.Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
albert19971 Odsyłał ktoś z was telefon w związku z przegrzewaniem się? Ja posiedze 10 minut na internecie i temp procka juz ponad 42°C, czuć zmniejszenie odświeżania ekranu, bateria też słabo trzyma...
wojo Długo czekaliście na informacje o statusie naprawy?minęły już 4 dni robocze i cały czas nie ma info po podaniu nr IMEI żeby w ogolę go dostali...
Piotr010 wojo Długo czekaliście na informacje o statusie naprawy?minęły już 4 dni robocze i cały czas nie ma info po podaniu nr IMEI żeby w ogolę go dostali... Gdzie odsyłałeś tel do jakiego serwisu ? Samsung Premium Plaza czy inny ? jak do Plaza to napisz na messenger szybko odpisują, jak jakaś inna firma to dzwoń do nich.
Piotr010 Zaloguj się na stronę https://www.samsung.com/pl/support/your-service/main/ tam może coś będziesz miał. dodana zawartość Zaloguj się na stronę https://www.samsung.com/pl/support/your-service/main/ tam może coś będziesz miał.
KeViN_TRPs czy moglby6m dac do naprawy telefon z podmienionym recovery bez systemu ?? chcialbym aby to bylo naprawione i byl orginalny system
Fenek @KeViN_TRPs Dałbyś radę napisać tego posta tak aby dało się go zrozumieć? Jak ktoś ma Ci pomóc jak ciągle piszesz to w jednym wątku to w drugim?
[usunięty] Będę oddawał telefon do naprawy gwarancyjnej (padł dolny mikrofon) jestem z Lublina i mam też u siebie serwis samsunga ale zastanawiam się nad wysłaniem go do Warszawy do tej Plazy. Pytam osoby które miały do czynienia z tym serwisem czy były zadowolone.
Dymon007 Witam, jestem posiadaczem galaxy s20+ od 6 miesięcy do tej pory wszystko było z telefonem ok. Natomiast ostatnio zauważyłem że czarna ramka aparatu (pomimo noszenia w pancernym etui slim armor) zebrała zarysowania przez co zszedł z niej lakier i są srebrne odpryski. Drugą kwestią jest to że na zakończeniu tafli aparatu pojawił pojawił się ślad jakby folia odchodziła i teraz pytanie czy te telefony posiadają folię ochronną fabrycznie na aparacie? Czy to się szkło aparatu rozwarstwia? Byłem w serwisie tam mi powiedzieli że nie ma to wpływu na użytkowanie telefonu ale jeżeli chce mogę oddać to na serwis i jeżeli technik uzna że to wymaga naprawy to naprawią... czyli wiem że nie uzna :) Na infolinii twierdzą że folii z tyłu nie ma, natomiast na forum samsunga są osoby które twierdzą że powinna być.. Sam już trochę zgłupiałem a sama sprawa telefonu mnie martwi bo dbam o niego bardzo. Jeżeli tam jest folia to faktycznie bardzo dobrze przyklejona. Drugie pytanie czy na te odpryski coś jesteście w stanie poradzić?
Fenek Mam telefon wypodukowany 26.02.2022 i zastanawiam się nad wymiana baterii? Czy uda mi się to jeszcze zrobić na gwarancji? Jaki jest okres gwarancji baterii i czy liczy się od daty zakupu a nie produkcji?
KrZySiEk8964 Fenek Z tego co ja się dowiedziałem, to liczy się data zakupu. Bateria jest teraz jedną całością wraz z telefonem, więc masz na nią 24 m-c gwarancji jak na telefon. Sam odsyłam S20 Ultra na początku sierpnia do serwisu na wymianę baterii. Kupiony pod koniec sierpnia 2020r.