To też napisałem do nich. Odpisali jak poniżej.
"...............(Mobvoi)
5 stycznia 2021 r., Godz. 11:38 GMT + 8
Drogi .......
Dziękujemy za skontaktowanie się z zespołem wsparcia Mobvoi!
Bardzo nam przykro, że czekałeś! Nasz Pro3 jest ostatnio niedostępny i zostanie uzupełniony do jutra (lub 7 stycznia). Wyślemy Twoje zamówienie natychmiast, gdy będzie dostępne!
Bardzo nam z tego powodu przykro i dziękujemy za zrozumienie!
Przepraszamy za niedogodności!
Jak zwykle dziękujemy za wsparcie Mobvoi. W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowne skontaktowanie się z nami.
Z poważaniem,
Zespół wsparcia Mobvoi
Infolinia w USA: 888-830-9974
Infolinia dla Kanady: 888-453-7924
(Od poniedziałku do piątku 9: 00-17: 00 czasu pacyficznego, tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie)"