@piotrzet23
Jeżeli Twoi konsultanci twierdzą że tych usług nie da się aktywować, trudno, masz pecha, moi konsultanci aktywowali.
Aktywowanie Volte poprzez reklamację w Plus online jest sposobem opisywanym na forach od dłuższego czasu i dużo użytkowników z tego skorzystało. Wystarczy prośba o włączenie Volte na danym numerze. Nie chcesz, nikt Cię nie zmusza. Trzeba też zauważyć, że dużej ilości użytkowników Plus włączył Volte bez proszenia, bo jest to usługa włączana sukcesywnie już od kilku miesięcy.
Mój konsultant twierdzi, że dla mnie usługi są świadczone komercyjnie, bo gdyby to był test, to nie byłoby ich na fakturze.
To że Plus z lidera rozwiązań i innowacji spadł na szary koniec i wlecze się teraz w ogonie nie podlega dyskusji, dlatego swoje prywatne numery przeniosłem wszystkie do konkurencji, bo oprócz Volte nic więcej nie dało się na tą chwilę włączyć.Gdyby na firmowych było tak samo też bym je przeniósł, ale Volte i Vowifi działa więc na razie zostałem w Plusie. Zgadzam się że u konkurencji wszystkie wymienione usługi są bez łaski, i nie trzeba o nie prosić, ale są to niestety konsekwencje sprzedaży operatora w prywatne ręce gdzie liczy się zysk, a nie wdrażanie nowych technologii.
Informacyjnie dodam, że wszystko działa na niebrandowanych telefonach, czyste XEO, bo od operatora telefonów nie kupuję już od lat.
I na tym również kończę. OT.