monroe
Pisałem wczoraj w tym wątku, że również dostałem taką informację. Na infolinii Samsunga twierdzili dzisiaj, że wszystko ok ale już sam nie wiem co o tym sądzić... (zmieniałem w poniedziałek S21 na wersję z plusem)
Ja do nich napisałem, że chciałbym zmienić dostawą z kuriera na paczkomat 5 dni temu i co muszę zrobić żeby się to udało, nikt się nie odezwał to zadzownilem ja infolinie, pani powiedziała, że nie ma problemu podałem paczkomat i wszystko super, ale nigdzie nie dostałem informacji o jakiejkolwiek zmianie, na nastpny dzień na infolinii powiedzieli, że paczka jest dalej kierowana przez kuriera a nie paczkomat więc już sobie darowałem, może być ten kurier, aż tu nagle dziś przez 20 wiadomość zwrotna z mojego zapytania sprzed 5 dni jak można zmienić transport, w jednym zdaniu, że zamówienie zostało anulowane, ja w tym momencie zgłupiałem i nie wiem nic czy będzie ta paczka czy nie...