Wygląda na to, że najgorzej jest z dostępnościąwariantuS21U 16/512, a w szczególności w kolorze czarnym. Złożyłem zamówienie - tak jak kilku z Was, tuż po prezentacji tj. 14.01 w sklepie samsung.com/pl. (S21U 16/512 PhantomBlack) - odbiór osobisty w BS.. W środę tj 27.01 otrzymałem e-mail z informacją, iż zamówienie zostało wysłane "Twoje zamówienie jest już w drodze do Ciebie". Byłem przekonany, że wszystko jest ok i telefon bez problemu dotrze do BS na czas tj. piątek 29.01. Czekałem cierpliwie do godz. 17 - niestety żadnej informacji o obiorze nie otrzymałem. Zadzwoniłem więc na infolinię, no i tu zaskoczenie...... Na moje pytanie o przesyłkę, której wysłanie zostało potwierdzone mailem, usłyszałem iż....... "Owszem otrzymał pan e-mail, gdyż tak ustawiliśmy w systemie".Na moje pytanie o przesyłkę, kiedy ewentualnie mogę się spodziewać odbioru, otrzymałem taką odpowiedź... "Czekamy na dostawę towaru, jak tylko telefony dotrą, zostaną spakowane i dostarczone do punktuodbioru, wówczas otrzyma pan e-mail/smsz BS, iż zamówienie można odebrać". Hmm.... ciekawa praktyka, przyznam że spotykam sięz czymś takim pierwszy raz, aby otrzymaćpotwierdzenia o wysłaniu produktu, pomimo iż przesyłka nie została nawet spakowana, mało tego - oni ponoć fizycznie nie posiadają tych telefonów.Wyraziłem swoją opinięna temat takich praktyk, ale tyle mojego co sobie ponarzekałem. Pani oczywiście przeprosiła za zaistniałą sytuację i jedyne co mogła zrobić to prosić o cierpliwość. Co w takim razie z terminemdostawy? No cóż, to wciąż pozostaje zagadką, gdyż nawet i-Terra nie chce podać konkretnego terminu "Może we wtorek, najpóźniej to powinno nastąpić w piątek, ale to tak naprawdę nie od nas zależy. W sumie tonie wiemy dokładnie"