@Wincenty
Mamy odmienne zdanie i tak zostanie.
Czy fakt, że dbasz w domu o instalacje wodne, elektryczne itd.; oznacza, że właściwy dostawca tych mediów może olewać swoje zadania i nie modernizować swojej struktury, tak by wody i prądu Ci nie brakło?
Co to za tłumaczenie, że we wsi obok nigdy nie modernizowali kanalizacji, to ciesz się jak raz na 5 lat połatamy rury, tam gdzie nam woda najbardziej wycieka.
Przykładowo mogłem wybudować własną studnię, ale skoro płacę wodociągom, to ich świętym obowiązkiem jest by woda była zdrowa i zdatna do picia. Mają robić badania w sanepidzie zgodnie z harmonogramem, a nie dopiero jak ktoś się zatruje. Nie ważne czy dużo ich to kosztuje, czy nie mają rąk do pracy.
Jeśli już mają opóźnienie z aktualizacjami, to mogą dać jakąś informację i problemu by nie było.
Każdy zrozumie, że lepiej coś załatać dobrze niż szybko i byle jak. Tyle, że od strony Samsunga nie ma w stronę użytkowników żadnego przekazu. Czyli wziąć kasę i mieć na klienta wyepane...