Eleonor
Czyściłeś dane Sklepu Play i czy uruchomiłeś ponownie urządzenie ?
Określę to tak, Google nie wchodzi z buciorami w Samsunga jeśli chodzi o CSC i odwrotnie, Samsung nie miesza się w Usługi Google. CSC - tym rządzi Samsung i Galaxy Store. Jeśli masz błąd Sklepu Play to jest to coś po stronie Google i należało by szukać przyczyny u Googla.
Jeżeli byłoby blokowane CSC THL to sobie wyobraź, problem byłby globalny u wszystkich z tym CSC a tak nie jest, raptem dwie osoby. Po IMEI Twojego urządzenia, szczerze wątpię.
Należało by się zapytać jeszcze, czy jest taki sam problem na XEO po tym update? Póki co nikt nie pisze, narazie, trzeba czekać.
Może coś miesza Beta Samsunga?? Posiadacie Bety lub może były zainstalowane albo czy jesteście do niej zarejestrowani ? Zgaduję, bo nie podaje ie żadnych szczegółów.
Z mojej strony, szukałbym przyczyny u Google > Usługi Google.
@RS4 @Eleonor
Albo to coś jest ze strony Google albo coś ze strony Samsunga lub też może samego urządzenia.
Ale nie CSC !
Do Opcji Programisty > i sprawdź proszę czy nie macie włączonej OEM unlocking ???