Kenas Mam problem z aktualizacją… Pobiera się normalnie, ale podczas wykonywania kopii aktualizacji wywala błąd i anuluje aktualizacje… Jakieś rady 🙂?
mbodulski Kenas Aktualizację należy przeprowadzić na zegarku i nie wymuszać jej z poziomu telefonu, na czas aktualizacji rozłączyć telefon z zegarkiem.
mbodulski the_naturat_com Identyczny problem napotkałem gdy telefon powiązany z zegarkiem nie był firmy Samsung.
KrZySiEk8964 Jak na 186 MB w Classic-u 46 mm (BT), to długo u mnie mielił tą aktualizacje. Dodatkowo musiałem po niej wyłączyć i włączyć ponownie zegarek, bo całkowicie mi wysiadł sklep Play. Nic nie wczytywało.
the_naturat_com KrZySiEk8964 u mnie było lepiej. Też mieliło wieki, a po aktualizacji nie działał czarny klawisz. Dopiero po ponownym uruchomieniu zaczął wywoływać jakiekolwiek reakcje. Chyba tym razem OTA nie pykło.
Bushman Mnie, aktualizacja przebiegła normalnie "Classic 46mm BT" , zrobiłem to z samego rana jak wychodziłem do pracy, Po aktualizacji, weszła moja tarcza i wszystkie wymagane pluginy. Zegarek pracuje bez zgrzytów.
jeronimo Już jest od kilku dni. Ja mam tą wersję aktualizacji i nie mam zadnego problemu jaki opisują
ipsec Jest no aktualne info, macie, że dotyczy to tylko określonej liczby modeli - nie wszystkie. Więcej: https://www.sammobile.com/news/samsung-halts-rollout-of-problematic-galaxy-watch-4-update/