piotrzet23 Wincenty https://www.spectrummonitoring.com/frequencies.php/frequencies.php?market=POL Tutaj jest.
Pewniak2005 Witam, wydaje mi się że mam dużo gorszą siłę sygnału sieci, tak jakby wolniej chodził internet, jakość połączeń jest słabsza, przerywa i czasami rozłącza połączenie. Tam gdzie kiedyś w starym telefonie miałem full sygnał w tym mam dwie kreski lub trzy. Kiedyś w piwnicy miałem pół zasięgu w starym telefonie a w tym rozłącza połączenie. Czy ktoś też ma podobne objawy, czy to normalne? Robiłem już reset ustawień sieciowych oraz resetowanie partycji. Nic nie pomogło.
kfm877 Kreski to żaden wyznacznik. Możesz mieć wszystkie kreski w edge lub UMTS, lub jedną w lte2600 i co wg ciebie jest lepsze? Nie napisałeś jaki Tel, jaka sieć, jaki typ połączenia, może masz problem z bts.
Wincenty Jesteś z Lublina i masz Orange / NJU. Możesz testować prawdziwe 5G w paśmie 3,4 - 3,8 GHz https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/orange-startuje-z-prawdziwym-5g-w-pasmie-3-4-3-8-ghz
piotrzet23 Wincenty Nie tylko w Lublinie działa. Przynajmniej w T-Mobile są miasta np w Kielce gdzie działa na kilku lokalizacjach również.
matik3789 Dobra to teraz zagadka. Flip5 ma takie opcje wyboru sieci. Myślicie ze s23u w przyszłych aktualizacjach tez dostanie domyślnie takie opcje wyboru bez wymuszania tego aplikacjami jak np. ForceLte?
piotrzet23 Wynik 5G na paśmie 3,5 GHz z agregacją z LTE. Nie sprawdziłem tylko jaka szerokość tego 5G. Mam jeden wynik powyżej 900 Mb/s ale nie da się go udostępnić. Kielce jedna ze stacji wyposażonych w antenę 5G. Testy jak widać trwają tylko T-Mobile się nie chwali. Podejrzewam, że w innych miastach również taka sama sytuacja.
baca01 Wincenty Czy to zestawienie jest aktualne? Tak, dodatkowo Plus zamiast na zasięgowym B20, pracuje na B8 (900 MHz).
ZnudzonyTmobiarz Dzień dobry. Mam taki problem z moim abonamentem. Ciągle skacze od LTE do E. Czy można to naprawić czy to jest błąd telefonu? Specyfikacje: Abonament M Samsung Galaxy M21
xperiagosc ZnudzonyTmobiarz z abonamentem to to nie ma nic wspólnego. Albo zasięg jest lichy u Ciebie, albo coś po stronie telefonu jest nie tak.
ZnudzonyTmobiarz xperiagosc Miałem plusa i działało normalnie. Może mi telefon dostał świra albo coś w ustawieniach?
Brayyan ZnudzonyTmobiarz czy ta sama karta SIM w innym telefonie ma taki sam zasięg, problemy z jego jakością?
.andy ZnudzonyTmobiarz skoro na innym urządzeniu w tej samej lokalizacji jest taki sam efekt, to problem z siecią - słaby zasięg, może jakieś problemy z nadajnikiem.
Emil92 Problemem jest brak możliwości zrealizowania połączenia podczas połączenia z Wi-Fi. Telefon wybiera numer po czym po chwili rozłącza połączenie. Nikt nie otrzymuje powiadomienia o próbie połączenia. Po rozłączeniu Wi-Fi problem znika. Sytuacja powtarza się zarówno na karcie Orange jak i Play. Telefon Samsung Galaxy S21
gino82 Emil92 Trzeba sprawdzić na innym routerze bo skoro masz problem na różnych kartach operatorów to może być wina konkretnego routera.Jak nie masz innego to udostępnij wifi z jakiegoś telefonu.