Witam Państwa, od kilku miesięcy jestem a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem telefonu Xiaomi Redmi 9T (4/128 GB).
Telefon sprawował się wybornie do momentu gdy z dnia na dzień przestał się ładować. Ładowarka sprawna, kabel również.
Czy spotkali się Państwo z podobnym przypadkiem w swoich telefonach tejże marki? Nie ukrywam iż awaria przysporzyła mi mnóstwo problemów na wyjeździe służbowym, pozbawiając mnie możliwości wszelkiego kontaktu ze światem.
Przyznam szczerze iż jestem rozczarowany jakością produktu a w szczególności nakładem pracy i czasu jaki włożyłem w telefon celem jego personalizacji i ustawień poszczególnych aplikacji koniecznych w swobodnym funkcjonowaniu w życiu szczególnie zawodowym.
Nadto dochodzi fakt iż na telefonie znajdują się wszelkie dane wrażliwe, które muszę przekazać wraz z telefonem celem naprawy gwarancyjnej.
Tu pojawia się kolejne pytanie do Państwa - czy i jakie mają Państwo doświadczenie z serwisem naprawczym Xiaomi i czy warto naprawiać nowe, kilkumiesięczne urządzenie czy też stanowczo żądać wymiany na nowy sprzęt.
Za wszelkie sugestie będę serdecznie zobowiązany.
Pozdrawiam.