Wincenty Dawid110d Samsung Members > Diagnostyka > Bateria > Kondycja baterii Lub apką https://play.google.com/store/apps/details?id=flar2.devcheck&hl=pl&gl=PL
Fenek Czyli jeśli jest tak to nie ma co oddawać na gwarancję? Bo zostało mi niecały miesiąc do końca gwarancji.
KrZySiEk8964 Fenek Wygląda dobrze, nie oddałbym jeszcze na gwarancję. Z tego co ostatnio ktoś pisał, to w tym modelu koszt wymiany baterii w razie czego nie jest jakiś wysoki. 230 zł ? Coś takiego. Oczywiście niby oryginał.
r3k3rs U każdego z Samsung wygląda to tak samo 🙂. Ma to się nijak do pokazywania kondycji baterii w iOS. Nie widać "rzeczywistej" kondycji baterii. A używanie aplikacji trzecich nie wpływa na serwis, decyzję o wymianie.
jeronimo r3k3rs Nie widać "rzeczywistej" kondycji baterii. A używanie aplikacji trzecich nie wpływa na serwis, decyzję o wymianie. Ja sprawdzam tez za pomocą apki "Phone Info plus" i jeśli pokazuje mi mniej niż 89% to zawsze oddawałem do serwisu i nigdy nie było żadnego problemu ze strony serwisu Samsunga. r3k3rs Ma to się nijak do pokazywania kondycji baterii w iOS. Bez przesady bo jak miałem Iphona to kondycje pokazywał 92%, a po wymianie baterii też było 93%. 😀
Amber_Gold KrZySiEk8964 A do jakiego seriwsu to się wysyła ? Samsung ma swój czy jakiś podwykonawca ? Mówię o tym gdybym chciał wymienić odpłatnie baterię na oryginalną w oficjalnym serwisie.
r3k3rs Może, nigdy nie oddawałem przy stanie dobra. Pewnie spróbuję. Na pewno warto Najwyżej odrzucą.
jeronimo r3k3rs Jak będziesz w serwisie to powiedz, żę bateria krótko trzyma i sie grzeje podczas ładowania. 😀
Wincenty Te wszystkie aplikacje z lekka przekłamują. Również z lekka przekłamuje Samsung Members. Najlepszy sposób to odczytanie cykli baterii z tej aplikacji którą zapodałem wyżej. A dla tych którym nie podaje cykle baterii zapodana aplikacja to zrobię dwa poradniki. Jeden będzie dla iPhone/iPad i drugi dla Androida. "Dobieramy" się do logów systemu. Wieczorem postaram się to wszystko Wam zapodać. Będą dwa oddzielne wątki, dla iOS oraz Android.
jeronimo Amber_Gold Są serwisy Samsunga, a są też oficjalni podwykonawcy. Dla przykładu w mazowieckim jest CCS, ale ja zawsze oddaje sprzęt do serwisu "Samsung Plaza" - Warszawa Plac Europejski 2 lub Samsung - Warszawa ul. Postępu 14. Jakie są w Polsce to nie wiem, ale napewno też są autoryzowane.
prz3m3k Hej, macie tak z mapami google, że animacje lagują? cokolwiek się na nich robi, wrzucając aplikację do "tła", przywracając ją z tła, przeglądając coś na niej, cały czas lagi. Próbowałem ponownej instalacji, czyszczenia cache, nic nie pomaga. Android 12 z Orange, poprawki z 1 lutego.
jeronimo prz3m3k Używam codziennie map google i jak narazie nie zauważyłem u siebie tego problemu. Jestem na tej wersji softu z poprawkami marcowymi: G780GXXU3CVC2 Zapewne ty masz inny model S20 FE jeśli siedzisz na sofcie Orange z poprawkami lutowymi
r3k3rs prz3m3k używam wersji 5g z 6 i 8 ramu. Lagi mam na mapach, klient Gmail i w interfejsie. Klatkowanie występuje wszędzie ale w tych dwóch aplikacjach to mały horrorek. Odświeżanie 120 mocno przykrywa niedociągnięcia interfejsu ale i tak to występuje.
Wincenty r3k3rs Dobrze zrobiłem żeby nie aktualizować do A.12 😁 U mnie zaczął delikatnie zauważalnie lagować w interfejsie (OneUl) i coś tu jest nie tak bo zdecydowanie tego nie było, chodził płynnie bez zająknięcia (OneUl 3.1) Nie podoba mi się to, albo to Google coś "grzebie" albo to Samsung już się "gubi" w swojej nakładce i nie wyrabia. A żeby na to nie patrzeć to zainstalowałem Lawnchair 12 i po lagowaniu. Mam wersję z 6 RAM (A71)