Witam. Mam pytanie odnośnie gwarancji mojego P40 pro. Najpierw parę słów wyjaśnienia. Telefon został kupiony w czerwcu 2020r poprzez oficjalną stronę huawei w zestawie ze smartwatchem. Ja odkupiłem go w styczniu 2021r. Gwarancja jest 2 lata więc teoretycznie kończy się w czerwcu 2022r. Teoretycznie, ponieważ jakiś czas temu przedłużyłem gwarancję o 6 miesięcy, czyli do grudnia 2022r. Na początku stycznia 2022 oddawałem telefon do serwisu i sprawdzając na stronie huawei informację o gwarancji mojego telefonu ujrzałem takie info
Tu pojawiają się moje pytania ?
Skąd mogła się wziąć gwarancja do 8 czerwca 2023 ? No i czy - mimo braku Polski - jest ona na pewno ważna u nas ?
Dodam że przeglądając informację o okresie gwarancji w aplikacji "My huawei" nie mam informacji o przedłużeniu gwarancji do grudnia 2022 a tylko informacje o przedłużeniu do czerwca 2023 (która teoretycznie nie obejmuje Polski).