rygiel1974 czenka nie podawałem żadnego modelu wypełniasz tak samo jak na słuchawki musisz podać model, który kupiłeś.
Konradt czy ktoś, kto zamawiał na stronie samsunga już dostał lub ma status do wysyłki swojego sprzętu? Ponoć dzisiaj wysyłka a u mnie od 9 lutego bez zmian. Pozdrawiam Adam
KrzakalD Konradt Też zamówiłem z Samsunga w pierwszy dzień… a dziś inni już mają telefony z innych sklepów.. a ja jeszcze nie. Trochę to śmieszne. Nie wiem czy nie będzie szybciej anulować zamówienie u nich i kupić gdzie indziej.
yonji Konradt niestety mam to samo co ty, też zamówienie złożone 9 lutego, wersja czarna 12/256GB i nadal status zamówienia "Przetwarzanie". To już lepiej było zamówić w jakimś Mediaexpercie 😛
Krakaj Konradt U mnie wczoraj telefon doręczony przez kuriera, czarny, 512 GB….choć na stronie Samsunga dalej wisi status "Przesyłka w drodze"… :-)
Marchus Moje zamówienie w końcu zostało poprawione ale mam również przetwarzanie. Myślalem, że z tego powodu nie zostało wysłane ale czytając Wasze wpisy wnioskuje o problemie z kolorem czarnym 12/256. Na infolinii informacja, że wysyłka prawdopodobnie dopiero po weekendzie.
KrzakalD Marchus globalne problemy z ekranami na exynosie.. problem z wysyłką z samego samsunga.. 22 min wiszę już na linii.. może to znak żeby jednak się nie pakować w ten telefon 🤣
lukasz1 Gdzie mogę sprawdzić dokładny numer modelu telefonu bo tam wyskakuje wiele do wyboru i nie wiem który wybrać. Na pudełku mam jedynie 908b/ds.
rygiel1974 lukasz1 na stronie Samsunga kliknij który chciałbyś kupić i na dole obok ceny wyskoczy Ci dokładny model np.
matik3789 Sklep Samsunga obsługuje iterra, która zawsze ma opóźnienia z wysyłkami przy przedsprzedażach. Czy to huaweia czy to Samsunga. Nauczony doświadczeniem zamawiam już zazwyczaj z dwóch źródeł i teraz Zrobiłem tak samo. 5 dni po zamówieniu z rtv przyszło i od "Samsunga". Dziś nadałem zwrot.
nehm lukasz1 Ja z 10 razy kliknąłem przycisk "Następny" i w końcu przeszło. Chyba im serwery wysiadają.
slavo MediaMarkt - S22U Czary 256 - zam. 10.02. Wczoraj mail o opóźnieniu, dzisiaj na infolinii, nie ma, nie wiadomo kiedy będzie, a dzisiaj na pewno nie będzie wysłany.
Bartosz_Bejgrowicz czy ktos robil po wypelnieniu formularza o wysylke sluchawek nastepnie zwrot tych 400 zł za zlomowanie zuzytego telefonu ?
matik3789 Qarol19 jak masz datę przed 25 tak jak u mnie to wrzuciłem drugi raz dowód zakupu. A jak masz po 25 to pewnie najlepiej screen że strony gdzie zamawiałeś.
nehm Qarol19 Przy formularzu od utylizacji było napisane, że np. screen maila z potwierdzeniem zamówienia ze sklepu.