arczibald1 Są braki poszczególnych modeli S22U. Terminy dostawy nieznane. Każdy kto kupił w przedsprzedaży ma otrzymać benefity. Czas aktywacji i rejestracji przedłużony u partnerów handlowych. Szczegóły w regulaminach. Generalnie najbardziej brakuje chyba wersji 12/256.
Krakaj Konradt Może godzina złożenia zamówienia ma tu znaczenie? Ja 09.02. chwilę po 16ej zamawiałem…
jacksawyer Pierwszy i ostatni raz zamawiam w sklepie Samsunga . Zamówiony w dniu premiery a nadal bez żadnej informacji , kiedy wyślą i czy w ogóle wyślą… Zamówiony ok godz 17-18.
yonji jacksawyer Mi właśnie wskoczył status "Przygotowanie wysyłki", więc może i twój też dzisiaj się zaktualizuje.
piet.jakub yonji A jaki model zamawiałeś? Bo dosłownie z godzinę po konferencji zamówiłem zwykłego S22 i póki co cały czas przetwarzanie. Na reddicie czy w ogóle w internatach od początku tygodnia przybywa informacji, że ludzie już otrzymali. Sklep nie odpisuje na meile, a jak dzwonię to od godziny jestem 4 w kolejce, więc słabo.
lukasz1 Na telefonie znajomego nie ma opcji wypełnienia formularza Na budsy. Wie ktoś co trzeba zrobić?
matik3789 lukasz1 jaki czas po aktywacji urządzenia? 24-48h? Czasami wystarczy ponownie uruchomić telefon i się samo pokaże.
lukasz1 matik3789 telefon był restartowany i nie ma banera na budsy, odkup czy utylizację. Uruchomiony w środę 23.02.
marcindreszcz Ja z ciekawości sprawdziłem status swojego zamówienia gdzie cały czas pisało"przetwarzanie"i że wysyłka 11.marca, a tam mi pisze że "przygotowywanie przesyłki" Może przyjdzie wcześniej(Zamawiałem 9.02 po godzinie 19tej)
rygiel1974 marcindreszcz anulowałem swoje zamówienie w sklepie Samsunga 18.02 dzisiaj zmienił mi się status z przetwarzania na przygotowanie do wysyłki 🤣🤣🤣