Ja zamówiłem 16.35 czyli chwilę po rozpoczęciu. Nie dostałem dziś żadnego sms z euro. Ale za to dzwoniłem 2 razy do euro, rano i teraz.
Rano usłyszałem, że wyślą 18 i że moje zamówienie dojdzie kurierem UPS w poniedziałek.
Potem widziałem Wasze wiadomości o sms z przesunięciem i zadzwoniłem teraz znowu. Usłyszałem, że telefony nie dotarły jeszcze do magazynu euro i nie wiadomo kiedy dotrą. I ogólnie Pan nic nie wie, więc zostaje czekać.
Dla mnie straszny cyrk i niepoważne traktowanie klientów. Jest albo tak albo srak, a nie że część dostaje sms o przesunięciu, część nie, każdy na infolinii ma inną wersję. WTF
Pan jeszcze powiedział, że może być tak, że dostaną małą ilość i dlatego nie dostałem sms bo zamówiłem na początku, a te pierwsze zamówienia będą zrealizowane.