Mój problem z żyroskopem okazał się nie dotyczyć jedynie mojego telefonu - więc moje przypuszczenia, że jest to problem softowy są coraz bardziej prawdopodobne. W anglojęzycznej części Samsungowego forum, kilka osób zgłosiło tą samą dolegliwość, która pojawiła się po aktualizacji do A13. Niestety nikt nie znalazł rozwiązania.
Podszedłem też ostatnio po drodze do serwisu zapytać czy mi wgrają softa swoimi sposobami (co prawda chciałem by zrobili to prawie od ręki) to pani stwierdziła najpierw, że to i tak nic nie da bo wgrają mi to samo oprogramowanie. Później jednak uznała by przynieść telefon, a oni go wyślą do centrali (tylko czemu aż tam?).
Jeśli jest tu ktoś, kto ma ten sam problem z żyroskopem, to chyba najlepiej będzie to zgłaszać przez narzędzia dostępne w apce Samsung Members. Może gdy zobaczą, że jest nas więcej to ktoś się pochyli nad tym problemem. Najlepiej przy zgłoszeniu dodać od razu zdjęcia pokazujące, że telefon jest w błędnej orientacji oraz pokazać, że ma się włączoną autorotację. Uniknie się wtedy podwójnego zgłaszania problemu.