Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Jeśli zauważył Pan "drgania" podzespołów" zalecam zdanie urządzenia do serwisu w celu wykonania diagnostyki i naprawy.
Zapraszam do odwiedzenia strony: https://bit.ly/3lN8zz1 -tu znajduje się lista serwisów.
Kolejną możliwością jest przesłanie urządzenia do serwisu poprzez kontakt z naszą infolinią (jeśli urządzenie jest objęte gwarancją) lub samodzielne zamówienie kuriera przez strony partnerów serwisowych. Poniżej zamieszczam linki:
https://bit.ly/3GMKyQP
https://bit.ly/3oHLAqV
Do zamówienia przesyłki kurierskiej będą potrzebne następujące dane:
-numer seryjny urządzenia
-kod modelu urządzenia
-dowód zakupu (faktura vat lub paragon fiskalny).
Przy osobistym kontakcie z serwisem proszę pamiętać o konieczności przedstawienia dowodu zakupu.
Naprawa serwisowa może odbyć się w ramach gwarancji, jedynie dla sprzętów nie posiadających uszkodzeń mechanicznych.
Liczę, że przekazane informacje przyczynią się do szybkiego rozwiązania sprawy.
W przypadku dodatkowych pytań, proszę o odpowiedź zwrotną na ten e-mail, kontakt telefoniczny: 801-172-678 (pon.-pt. 8-22, sob. 8-18) Sklep: 22 4600 500*(pon.-pt. 8-20, sob. 8-17) lub czat na stronie samsung.pl.
*opłata wg taryfy Twojego operatora.
Z pozdrowieniami,
Patrycja Kołodziej
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o