jarmk Miałem lipiec. Po poniższej, pierwszej aktualizacji mam teraz listopad. Teraz mam cały czas drugą aktualizację z listopada na listopad.. w kółko, bo instaluje, restartuje telefon i ta sam aktualizacja pojawia się znowu..
jeronimo Panowie a sprawdźcie czy po aktualizacji google play za pomocą dogrywania tej apki to jak sprawdzacie czy są jakieś aktualizacje aplikacji w sklepie Play to nie macie czasem teraz takiego wyglądu jak nie ma nowych aktualizacji?
Fenek jarmk U mnie od kilku tygodni jest tak. Ale już to rozgryzłem. Klikając w niebieskie jest później w ENG, klikając w czerwone jest później w PL:
jeronimo Fenek Najważniejsze pytanie dlaczego tak jest? Nie aktualizując Google Play tą apką S+ nie ma tego problemu.
Wincenty Fenek Wcześniej był taki problem z niepełnym tłumaczeniem w Google Play. https://eu.community.samsung.com/t5/aplikacje-i-usługi/sklep-play-niektóre-opcje-wyswietlają-się-po-angielsku/td-p/5974250 To jest ewidentnie problem Google i ich sklepu. Jak wcześniej pisałem w innym wątku mam to samo na And.12
seba84_2005 Dzisiaj telefon pobierał mi aktualizację 55mb mając z listopada nadal zostało z listopada.
Wincenty Czy ktoś z Was otrzymał już grudniowe poprawki? Wydaje mi się że problem dotknął też Androida 12. Mój "A" chyba też utknął na listopadzie…
jarmk Wincenty Chyba wszystkie teraz utknęły na listopadzie. Mój S22u od kilku dni z lipca na listopad. Żonki M51 listopad. Ojca A? ileś tam, też aktualizowałem mu i też ma listopad. Styczniowe poprawki jak narazie dostał tylko Pixel. Pisze o tym sammobile.. https://www.sammobile.com/news/heres-what-to-expect-from-the-google-play-system-january-2023-update/