Fenek U mnie niestety nie idzie dalej, restart telefonu też nie pomógł. Wisi na instaluj… Jakieś pomysły?
Fenek Jaką aplikacje powinienem wyczyścić żeby od 0 odpalić aktualizację zabezpieczeń? U mnie dalej wisi jak na screenie powyżej. Może @Wincenty doradzi… 🤭
Wincenty Fenek Na początek przeczyść dane Play Store oraz Usługi Google Play. Reboot the Phone. Jaki rezultat?
Fenek Wincenty Wyczyściłem pamięć i restart. Nie pomogło. Dopiero wipe cache partition i repair apps pomógł. Po włączeniu telefonu był już poziom zabezpieczeń wrzesień.
Wincenty Fenek Wyraźnie napisałem "Wyczyść dane" A Twoje urządzenie ma certyfikat? Sprawdź status w Play Store. Wiesz jak to się sprawdza, więc dalszy komentarz jest zbędny.
Wincenty Fenek To teraz aplikacja i jaki masz wynik testu? https://play.google.com/store/apps/details?id=rikka.safetynetchecker&hl=pl&gl=PL Ogólnie to masz nowszy Play Store. Ja mam wersję 37.7.19-29 ..0537 Czekam na screen z aplikacji. @Fenek Chcesz naprawić certyfikację? Zapodana aplikacja jest bezpieczna. Ma 0 trakerów śledzących i nie korzysta z ŻADNYCH uprawnień. Muszę poznać czy Twoje urządzenie pozytywnie przechodzi Basic Integrity oraz CTS Profile. Czytaj tutaj: https://forum.android.com.pl/topic/383587-informacja-play-integrity-api-zamiennik-safetynet
Fenek @Wincenty Certyfikacja przywróciła się sama wraz z aktualizacją Sklepu Play. Poprawki na październik.
Wincenty Tu się zapytam. "Aktualiz. systemu w Google Play" Właśnie mijają 24h jak kręci mi się ten pasek. Chyba Google się zaciął? Pacjent Galaxy A71 (Android 13) Jak to wygląda na Waszych zabawkach?
arczibald1 Wincenty małem to wczoraj ale nie na Samsungu tylko LG V60. Czyszczenie usług i sklepu nie pomagały. Kręciło dalej, więc zamknąłem. Potem odinstalowałem aktualizacje sklepu i wtedy znalazł mi aktualizację systemową GP na 1 listopada, a sklep za chwilę sam się zaktualizował.