Chelsey grzybiarz91 Byłem dziś w brand store by oddać na gwarancję, bo nie mam czasu sam zgłaszać do serwisu. Okazało się, że w moim mieście jest bezpośredni serwis także w poniedziałek uderzam prosto do nich.
the_naturat_com Chelsey w większości miast jest autoryzowany serwis. Nie mniej jednak zegarki i tak trafiają na centralny.
Chelsey the_naturat_com Byłem dziś w serwisie i robią to na miejscu. Nigdzie nie odsyłają zegarków 🙂 Czas naprawy około 2-3 dni także całkiem sprawnie powinno się wszystko odbyć.
the_naturat_com Chelsey widać zmieniła się polityka. W zeszłym roku byłem osobiście w serwisie z Watch 46 Classic i wtedy oficjalna informacja była taka, że tylko serwis centralny. Gość się mnie pytał czy oni mają wysłać czy sam zamówię kuriera.
grzybiarz91 Ja zgłaszałem przez stronę Samsunga. Kazali albo zanieść do punktu serwisowego, albo zamówić mobilny serwis (tylko dla Warszawy) albo zrobić zgłoszenie u jednego z partnerów serwisowych. Wybrałem CCS, wczoraj paczka dotarła na serwis, zobaczymy co wymyślą i w jakim czasie. W tym drugim nie widziałem do wyboru Watchy od 4 w górę, tylko starsze. https://www.ccsonline.pl https://web.ctdi.eu
pukel Mi naprawiali w CCS. W środę zegarek wysłany, we wtorek kolejnego tygodnia był już u mnie naprawiony. Wymienili płytę główną.
grzybiarz91 Do mnie z CCS dzisiaj odesłali. W statusie naprawy widnieje: wymiana elementów obudowy, baterii, płyty głównej. Ciekawe co konkretnie z obudowy bo miałem porysowaną wokół.
jeronimo grzybiarz91 Czy przy wysyłaniu dawałeś też jakąś FV, bo ja mam ten zegarek jako gratis do telefonu i nie wiem czy robić screen faktury.
Chelsey Ja już odebrałem. Wymieniona tylko płyta główna. Szkoda, liczyłem że może ramkę też wymienią, bo mój egzemplarz jest już mocno przetyrany i obity.
grzybiarz91 jeronimo ciężko powiedzieć, ja fakturę miałem więc od razu wysłałem w pudełku. Wymienili elementy obudowy, baterie i płytę główną. Elementem obudowy jest dekielek, nic poza nim w obudowie nie zmienili. Oprogramowanie zainstalowane R870XXU1GVK4 i nie wyszukuje nowszego.
Chelsey U mnie wymagali dowodu zakupu, ja akurat wysyłałem na maila serwisu screen faktury z telefonu.