Witam, chciałbym przestrzec wszystkich przed oddawaniem telefonu do tego patoserwisu jakim jest CCS. Odesłałem swojego S21 Ultra na gwarancyjną naprawę baterii oraz na wymianę ramki/wyświetlacza bo schodzi z niej lakier co jest bardzo powszechnym zjawiskiem w tym modelu.
Telefon po tygodniu leżenia w serwisie dostał odmowę naprawy z powodu uszkodzeń mechanicznych ramki- chore i niewiarygodne ale historia prawdziwa.
Ogólnie telefon jest w stanie bdb+ nie ma ani jednej ryski z przodu ani z tyłu. Kupiony oczywiście w polskiej dystrybucji, z paragonem.
Zgłosiłem to do supportu Samsunga, zobaczymy co mi odpowiedzą, podejrzewam że naprawa skończy się z pomocą UOKiK bo dalsze szarganie sobie nerwów nie ma sensu.
Zdjęcia 5 minut sprzed wysyłki do serwisu, tak według CCS wygląda telefon uszkodzony mechanicznie xD XD 😆🤣
Ogólnie jak ktoś jest zdrowy i wytrzyma to wszystko bez wizyty u lekarza to podziwiam za tak dobry stan zdrowotny zarówno fizyczny i psychiczny. Jedna z najgorszych rzeczy jaka mnie spotkała w moim życiu to naprawa gwarancyjna właśnie w tym serwisie.
Nie dość że jestem od tygodnia bez (normalnego) telefonu to jeszcze jeden wielki cyrk i użeranie się.
Jeśli support Samsunga nie pomoże mi i moje żądania nie zostaną spełnione to podejrzewam że będzie to ostatni telefon tej marki w moich rękach. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie i co będzie dalej.
Przestrzegam jednak wszystkich użytkowników że telefon nie może mieć żadnych śladów użytkowania- najlepiej żeby kupić i nie używać. Tak ja rozumuję podejście serwisu i Samsunga do naprawy.
Póki co telefon nadal znajduje się w tym chlewie w Piasecznie a ja egzekwuję naprawę która mi się należy.