Przykro to napisać, ale Samsung również stosuje patologiczne praktyki. Podtrzymują oczywiście ekspertyzę serwisu CCS na temat uszkodzenia mechanicznego telefonu.
Tak wygląda uszkodzony mechanicznie telefon:
Moja rada jest taka. Sam ma własnym przykładzie przekonałem się że nie warto kupować w sklepie. Lepiej kupić na Allegro telefon, nawet bez dowodu zakupu byle nie był z sieci (przypilnować żeby nie był obciążony ratami), a najlepiej z zagranicznej dystrybucji. W Polsce gwarancja to tylko fikcja, która jest tylko słowem pisanym i niczym więcej. Samsung działa podobnie jak działa obecny rząd- na niekorzyść każdego. Nie warto dawać 6000 zl za telefon, lepiej kupić za 4000 na Allegro bo i tak w razie naprawy gwarancji żadnej nie ma i trzeba za swoje naprawiać.
Oczywiście sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta bo ja tego tak nie zostawię. Ostatecznie skorzystam z rękojmi sklepu, choć nie sam uważam że nie jest to uczciwe postępowanie bo Euro RTV nie jest tu niczemu winne.
Dodam tak tylko na koniec że przemyślę czy chcę być użytkownikiem jakiekolwiek produktu firmy Samsung bo działania firmy są poniżej krytyki. Nie chodzi tu o wymianę baterii za 185 zł a samo podejście firmy Samsung do klienta które jest bardzo anty konsumenckie a naprawy gwarancyjne są odrzucane z naprawdę kuriozalnych powodów. Do tego ekspertyzy wyssane z palca- wymiana wyświetlacza z powodu rysek żeby doszło do wymiany baterii. Ciężko w to uwierzyć że ktoś kto nie jest odurzony alkoholem bądź narkotykami coś takiego napisał.
Najlepsze jest to, że odpłatna wymiana baterii jest możliwa z ramką w tym stanie, gwarancyjna już nie. Brak słów…