jeronimo No zaznaczyłem również Inpost ale serwis celowo mi nie wysyła telefonu żeby mnie wyprowadzić z równowagi. To jest ich celowe działanie. Nie jestem pierwszą osobą która ma problem z odzyskaniem telefonu po odmowie płatnej naprawy.
Po to wrzuciłem tyle zdjęć żeby właśnie pokazać że ta ramka nie jest taka zła, oni wrzucili zdjęcia z przybliżenia tylko miejsca koło przycisków bo tam są te odpady.
Zwróć uwagę na tackę sim, tam widać jak schodzi z niej lakier. I tak jest tylko na pewnym fragmencie ramki, reszta jest jak nowa. Tylko koło przycisków są te uszkodzenia lakieru.
Bardzo Cie proszę nie broń CCS i mam nadzieję że nigdy Ciebie to nie spotka z ich strony.
Tak CTDI powiedziało że mi bez problemu przeserwisują telefon, mnie najbardziej zależy na baterii. Jednak z każdym dniem czekania aż CCS mi odeśle sprzęt to wolę zapłacić za wymianę baterii na miejscu, poza gwarancją i odebrać telefon za 1,5 - 2h.
Jeśli CCS celowo zniszczy mi telefon, a tego się spodziewam bo takich osób jest dużo i wierzę im jak najbardziej że tak było to po prostu wymienię sobie ekran sam we własnym zakresie bo wolę zapłacić jak się z nimi użerać i mieć telefon do dyspozycji bo go potrzebuję. Niestety CCS robi wszystko żebym czekał jak najdłużej. Aż sam support Samsunga się tym zainteresował i mówił mi że nie jest to normalne zachowanie serwisu że tak opieszale wysyłają telefon.
Od początku roku jestem bez telefonu, mojego narzędzia pracy. Zapewniano mnie przed wysylką że będzie szybko, a czekałem prawie tydzień aż telefon pójdzie na serwis po to żeby mi odmówić gwarancji. Teraz czekam już pół tygodnia na wysyłkę mojego sprzętu. Takie podejście jest poniżej krytyki, poniżej zera nawet. Nigdy żadna firma przez całe życie nie wku****a mnie tak jak CCS.