Nie wiem co o tym wszystkim mam myśleć, ale właśnie dostałem z Samsunga takiego dziwnego maila:
"Bardzo dziękujemy za złożenie zamówienia na nowy smartfon z serii Samsung Galaxy S23.
Dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować Twoje zamówienie jak najszybciej. Dostawa zamówionego produktu przebiega prawidłowo. Jednak napotkaliśmy problem związany z danymi przekazanymi w ramach Programu Odkup.
Aby skorzystać z Programu Odkup i otrzymać zwrot środków od Foxway na Twoje konto za odesłanie starego urządzenia, zgodnie z paragrafem 3 ppk 1 regulaminu promocji „Premiera Rodziny Samsung Galaxy S23 na Samsung.pl”, wypełnij ponownie formularz znajdujący się pod https://samsungodkup.foxway.tech/odkup500-hidden
Co należy zrobić?
1. Wypełnij zewnętrzny formularz znajdujący się pod linkiem -https://samsungodkup.foxway.tech/odkup500-hidden.
2. Po otrzymaniu maila z instrukcją od Foxway, w ciągu 30 dni odeślij swoje stare urządzenie.
3. Oczekuj przelewu na swoje konto zgodnie z wyceną ustaloną z firmą Foxway.
Zewnętrzny Formularz Odkup należy wypełnić najpóźniej do 23.02.2023 do godziny 23:59.
Ze względu na udział w promocji "Premiera Rodziny Samsung Galaxy S23 na Samsung.pl", która obejmowała dodatkowy Gwarantowany Bonus Samsung w wysokości 500 zł, konieczne jest skorzystanie z powyższego formularza. Firma Samsung może rościć prawo do windykacji uzyskanego w ramach "Premiera Rodziny Samsung Galaxy S23 na Samsung.pl" Gwarantowanego Bonusu"
Nie wiem o co chodzi, ale mój pierwszy odruch to chęć anulowania tego zamówienia, bo nie jestem smarkaczem żeby mnie tu jakimiś windykacjami straszyli. Słabo Samsung, oj słabo!