andrewj
Jeśli chodzi o ten czerwcowy update to o ile to ten ważący przeszło 2GB to niestety nic się nie zmieniło. Rozważam jeszcze factory reset, ale aż mnie mdli na samą myśl...
Jestem natomiast na 100% pewien, że, przynajmniej w moim przypadku, telefon ma problem przy paśmie 160 MHz. Wyłączone w routerach spowodowało, że problem z WiFi6 zmalał do zera. Włączyłem i znowu "połączono bez internetu". Oczywiście zamierzam działać cały czas z 160 MHz i toczyć wojnę z samsungiem. Zaznaczam, że TYLKO S23 Ultra ma ten problem.
Mam jeszcze jedną myśl na ten temat w związku z tym o czym pisze samsung, tzn. że wypuszczają łatki naprawiające. Otóż czy brak efektywności tych łatek może wiązać się z tym, że mam zrobione z europejskiej wersji (czystej) na THL? Może ktoś biegły w temacie wypowie się?