maciek5116 Nie miałem tego błędu i problemu nigdy, wina leży po stronie sklepu play czy może w inny sposób to naprawić?
Tak i nie.
Zawsze i od zawsze robię aktualizacje aplikacji ręcznie i nigdy nie ujrzałem tego znaczka na stronie aktualizacji aplikacji. Automatyczne aktualizacje wiążą się z pewnymi zagrożeniami więc od dawien dawna robię je tylko ręcznie. Kontroluję je tylko ja.
Nie - ten problem żółtego trójkąta na stronie aktualizacji aplikacji występuje, jeśli Sklep Play sam dokonuje automatycznej aktualizacji aplikacji. Dzieje się tak, gdy urządzenie jest podłączone do ładowarki, Wi-Fi i zdarza się to raz dziennie. Jeśli urządzenie nie jest podłączone do ładowarki, automatyczne sprawdzanie nie zostanie wykonane przez sam Sklep Play, a sprawdzanie ręczne nie pokazuje tego żółtego trójkąta.
Tak - aby tymczasowo się tego pozbyć musisz przeczyścić pamięć podręczna i dane Sklepu. Google ma to w nosie. Możesz też wyłączyć automatyczne aktualizacje aplikacji i już nigdy go nie ujrzysz.