jeronimo
A czyja wina, Samsunga? Proszę cię, taki 6-cio latek wie, że Android należy do Google i to Google nam dostarcza poprawki do systemu, a nie Samsung.
Z doświadczenia wiem, że im nowszy system, tym większy burdel do ogarnięcia, do naprawy.
https://android.com.pl/tech/650269-android-14-problemy-ze-smartfonami/
Rozpoczęło się też przenoszenie do "Play Integrity". Nie wiem co się tam dzieje, nie pracuję w Google.
https://forum.android.com.pl/topic/383587-informacja-play-integrity-api-zamiennik-safetynet
Samsung dostarcza swoje poprawki bezpieczeństwa wraz z aktualizacją oprogramowania i możesz je przeczytać wchodząc do: Ustawienia - Telefon - informacje - Informacje o oprogramowaniu -[klikasz ] Poziom popraw. zabezp. Androida.
Jeśli nie działa to masz kilka możliwości:
- Czekać, ponieważ to jest puszczane falami. Nie pomaga, to czytaj nr 2.
- Przeczyść dane każdej z aplikacji: po każdym "wyczyść dane" robimy "Wymuś zatrzymanie"
- Google Play
- Usługi Google Play
- Android System WebView
- Nie pomaga? No cóż Android 14 do ogarnięcia.