Daniel Żarty się kończą panowie. Rozumiem ekscytacje nowym modelem ale czas najwyższy uspokoić emocje bo niektórzy zaczynają już szaleć.
gino82 matik3789 eNse To jak będziecie zwracać to dopiszcie w formularzu że z powodu braku ładowarki to będzie dodatkowo akcent walki w słusznej sprawie.
kmiro pjurczyk1984 Działają, kumpel użył ale tylko te co były już wydane. Nie zapisałem się do unpack 🙁
GRIZZLY1 pawel1902 poczekaj na 1 aktualizację. W wypadku S23 rok temu było tak samo czyli narzekanie na wyblakłe (bardziej naturalne) kolory
konsto Czy wysyłają jakieś powiadomienie, że weryfikacja danych na słuchawki przebiegła pozytywnie? Czy dopiero jak nie przyślą słuchawek będzie wiadomo?
matik3789 konsto a w mailu nie masz napisane że w ciągu xx dni przyjdzie mail weryfikacyjny i dopiero od tego momentu liczy się xx dni by je otrzymać? Rok temu byla strona weryfikacyjna odnośnie zgłoszenia promocyjnego. W tym roku pewnie też jest
konsto matik3789 Nie dostałem maila w tej sprawie. Tylko na zwrot 400 zł. Jak dodaje jeszcze raz te słuchawki to napisane jest, że numer imei już był wykorzystany w tej promocji.
aresza20 konsto no i miałem to samo napisałem do nich email i mi odpisali że zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji.
Jhomek Mnie bardziej martwi tragiczna jakość zdjęć chyba, fatalne kolory czy przegrzewanie urządzenia niż słuchawki o które udo się wysłać zgłoszenie w piątek. 90% zdjęć zrobionych s24u nadaje się do usunięcia. Nadzieja w piątkowej aktualizacji bo inaczej telefon tylko do zwrotu się nadaje
matik3789 PiPoLiNiO też mam wrażenie że ta osoba nie ma w ogóle urządzenia i pisze bzdurki ;p i sieje lekki ferment. Żadnych fotek niczego na potwierdzenie tezy tylko taka opinia już powtórzona któryś raz
Jhomek PiPoLiNiO Samsung sam zwróć się z prośbą do recenzentów aby nie wydawali żadnych opinii ani testów przed aktualizacja więc na szczęście też to widzą
GRIZZLY1 Cinekk a ja tak i też było o tym trochę głośno bo mam S23U z przedsprzedaży mając taką sytuację. Po 1 czy może po 2 aktualizacji wróciły żywe kolory.
Yacek Czytając ten wątek to albo większość ma pecha, wadliwe sprzęty lub coś z ustawieniami albo większość recenzentów kłamie.
Cinekk carlos07 czekałem na zaprzeczenie. Obserwuję co dzień i takiej jazdy rok temu nie było z S23U. Ciekawe jakie komentarze będą za tydzień.
paker88 no w koncu udalo sie zarejestrowac na care+ ale banera dalej nie ma -wypelnilem formularz na stronie promocji
matik3789 Cinekk wygląda że mnie olali i chyba w ogóle 😃. Co mnie bardziej śmieszy to brak możliwości anulacji i zamrożone 5500zl 😃. Bo samo urządzenie już mi wystarczająco obrzydzili. Stan na 13:20 😃