seba84_2005 eNse nie ma opcji przycebulić. Wnioski na cokolwiek rozpatrują ponad miesiąc właśnie ze względu na zwracających sprzęt po uzyskaniu benefitow.
eNse seba84_2005 ale ja nie chce nic przycebulić, tylko oddać /ciach/ ten telefon bo już mnie ta przedsprzedaż nie bawi 😆
seba84_2005 Dobermann97 oczywiście. Teraz proceder jest taki, że biorą odkup, gdzie dostajesz do koszyka za to -500zł a telefonu wcale nie wysyłają… nie jedengo już z takim pytaniem na peperze widziałem. Sami sobie walimy we własny garnek, a później jest płacz, że samsung i nie tylko ta firma mają na nas wywalone z lipnymi promocjami.
monroe Pierwszy raz coś takiego widzę u Samsunga - kupowałem kilka nowych telefonów, mam od nich prawie wszystkie artykuły gospodarstwa domowego (tylko oprócz zmywarki) - zawsze z jakiejś promocji, zegarek, budsy pro2 itp. Wiem, że jak zwykle ilość nagród w regulaminie była ograniczona ale tym razem cała ta przedsprzedaż chyba ich zaskoczyła. Pewnie się cieszą ale gorzej z kupującymi. Słabo to wyszło… (ja na budsy nie czekam)
DTPHXZIYDA Ale pojechali z tematem słuchawek. Spoko, rozumiem, że w regulaminie ilość określona jest jako ograniczona, ale bez jaj, że ktoś, kto kupił telefon w pierwszych minutach przedsprzedaży ich nie otrzyma. Życzę Samsungowi dużej ilości zwrotów. Niedługo boty będzie trzeba pisać na ekskluzywną przedsprzedaż.
jeronimo Nie wiem koledzy ale własnie pytałem się znajomego co kupił s24U i 30 minut temu zarejestrował sie na słuchawki i czeka na weryfikacje. Kolor słuchawek grafitowy.
konsto Ja wczoraj wypełniałem na budsy o 14tej. Nie mam żadnego potwierdzenia mailowego. Ile mniej więcej im zajmuje ta weryfikacja? Czy ktoś czeka tak jak ja? Czy ktoś dostał potwierdzenie?
jeronimo konsto Trwa do 14 dni, ponieważ zapewne chodzi o to że w ciągu 14 dni masz prawo oddać sprzęt bez podawania przyczyn. "Sprawdzamy, czy spełniasz warunki do otrzymania nagrody. O wyniku weryfikacji poinformujemy Cię mailowo w ciągu 14 dni kalendarzowych." Napewno będzie miał info po tym terminie.
konsto PiPoLiNiO Dzięki. Rzeczywiście w spamie miałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Do 14 dni weryfikacja
r00t Z przykrością informujemy ze pula galaxy buds 2 dostępnych w promocji przedsprzedażowej dla pierwszych klientów wyczerpała się w dniu 26.01 na stronie przedsprzedaż.samsung.pl pojawi się informacja dotycząca specjalnie przygotowanej promocji dla klientów którzy zamówili smartfony do 23.01 ale nie otrzymają Galaxy Buds 2 z uwagi na wyczerpanie puli
DaN995 Super. Obstawiam, że dadzą jakiś gówno voucher albo kod rabatowy. Ewentualnie etui… Przypominam, że niektórzy dalej czekają na swoje S24 💩🤡
Tomek16 r00t W jaki sposób? W members nie mam baneru, a po przes stronę internetową, chcąc wypełnić formularz wyskakuje biała strona i nic, niezależnie od urządzenia.
ktos_inny PiPoLiNiO juz wczesniej ktos cos podobnego pisal XD Wydac 7k, zeby tylko dostac budsy XD nie ma budsow to zwrot. Paranoja