gino82 no właśnie, tylko o anulowanie też muszę się bić, bo oficjalnie od konsultanta dowiedziałem się, że nie mogę. Dopiero ktoś tutaj chyba pisał że na infolinii już mowia co innego. Druga sprawa - jak już się dobije do kogoś kumatego i wyślę oświadczenie, to ile będę jeszcze czekał na rozpatrzenie? Może aż mi wysla xD
Rozumiesz o co chodzi? Oni traktują ta cała sytuacje zupełnie normalnie, a klientów przedpremierowych jak zło konieczne.
Mnie te budsy w sumie nie grzeją, bo mam dwie pary już od ponad roku, więc 3 nie jest mi zupełnie potrzeba. Irytują mnie tylko zagrywki w stylu "przecież nic Ci nie obiecywałem".
Jasne, mają rację - prawnie są kryci, ale to jakie po sobie zostawiają wrażenie, to druga sprawa.
Management w Samsungu TOTALNIE nie przygotował się na premierę, PR teraz udaje że wszystko jest cacy (komentarze na FB). Ludzie czują się zrobieni w bambuko i dostają odpowiedź a'la "dzięki że kupiłeś"
Ps: co ciekawe nawet zamówienia na Samsung.pl złożone w późniejszym terminie są realizowane, a te z 17-19 wiszą sobie w limbo