jeronimo to tak nie działa .
Jestem z Wrocławia gdzie są dwa serwisy Samsung .
Ani jeden ani drugi (jeden CCS drugiego nazwy nie pamiętam ) naprawy /sprawdzenia nie chciał się podjąć ,po kontakcie z infolinią Samsung otrzymałem info ,że zajmą się sprawą ,przyślą kuriera ale na 14 dni telefon idzie do głównego serwisu CCS.
Uwierz mi ,że gdyby któryś z rzetelnych serwisów chciał się zająć diagnostyką,to bym z tej pomocy skorzystał .
Liczyłem ,że we Wrocławiu pomoże mi ten drugi serwis (nie CCS) ,który kiedyś załatwił mój problem z S7 edge i note 4 ,no ale niestety ,procedury im się zmieniły i takie rzeczy jak wymiana wyświetlacza ,baterii ,plecaków itp robią u siebie ,tak dogłębna diagnostyka tylko główny serwis .
Co do samego problemu ,że niby mam go tylko ja ,albo mała część .
Skąd mamy wiedzieć ile tak naprawdę osób może mieć ten problem ,skoro większość użytkowników być może nawet nie wie,ale może mieć włączoną opcje podtrzymywania rysika ,tak jak to jest z wykresami baterii gdzie ludzie wyłączają 3/4 opcji i chwalą się wynikami.
I teraz wisienka na torcie ,mam trzech znajomych z S22Ultra i też mają taki problem z rysikiem jak ja czy kmleon ,jeden kupił przedpremierowo ,dwóch kolejnych w różnych odstępach czasu już sporo po premierze :-)
kmleon coś musi być w naszym przypadku z jakimś błędem w oprogramowaniu,dlaczego tak twierdzę ?
Po zakupie miałem problem i nic nie pomagało ,albo łączył ,albo nie łączył ,reset i na chwilę pomagało ,po aktualizacji Air Comands u części użytkowników problem ustąpił ,lecz niestety u mnie pomogło to na tyle ,że rysik po prostu rzadziej nie łączył ,ostatnio były jakieś aktualizacje samsungowej i od tamtej pory rysik łączy się po wciśnięciu przycisku tak jak u Ciebie .