Ostatnio rozmawiałem z działem technicznym Plus na temat braku rozmów wideo w Plusie. Okazuje się, że mają je ludzie, którzy podpisali umowy najpóźniej około 2014 roku. Nowe umowy nie mają aktywnych wideo rozmów po 3G, mało tego nie można ich już nawet aktywować w żaden sposób. Zdziwiony byłem tym faktem, bo w Play normalnie natywną apką Samsunga rozmawiałem przez 3G wideo i jakość była o wiele lepsza niż wiecznie rwący Messenger. Teraz mam jakieś Duo/Meet, które jest bezużyteczne, bo pod moim adresem mailowym mam dwa numery, swój i córki, a Meet się gubi i nie wie jaki numer wybrać. Mimo wybrania mojego, żona dzwoni do córki. Pozostaje Messenger albo nie zbyt lubiane przeze mnie Viber, WhatsApp. W ogóle zauważyłem, że współpraca Plusa z Samsungiem raczej się zakończyła. W Play była ale też nie do końca idealna (czat RCS, raz działający raz nie).
Szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałem, bo bym się zastanowił nad powrotem do Plusa. Ale niestety w pracy czy w domu mają najlepszy zasięg i najszybszy internet. Za to obsługa klienta jest żałosna. Jeszcze techniczni dają w miarę radę. Prawie godzinę rozkminialiśmy z technikiem z Plusa, o co chodzi z tym brakiem wideorozmów w Plus.