Na początek na Twoim miejscu bym spróbował wgrania od nowa APN , potem kupił starter jakiejkolwiek sieci, żeby mieć internet na miesiąc do testów na drugim slocie SIM oraz przełożyć obecną SIM do innego telefonu na jakiś czas.
Wątpię, byś miał tą samą sytuację co ja miałem, ale opiszę, bo może akurat…
Jeśli wyczerpiesz inne opcje, to może zmiana sieci na jakiś czas pomoże…
Korzystam z Play na kartę i przez długi czas miałem problem - jeśli telefon znalazł się w miejscu z bardzo słabym zasięgiem, to odcinało mu dane komórkowe i nie dało się połączyć z internetem. Telefon sam nie potrafił wrócić do połaczenia internetu nawet po kilku godzinach oczekiwania. Czasami pomagała kilkukrotna ręczna zmiana sieci, czasami za którymś przełączeniem na samolotowy, a czasami trzeba było zresetować telefon.
Problem miałem na Note10+, próbowałem szukać w internecie, nie znalazłem podobnego przypadku. Sprawdzałem jeszcze na 2 innych Samsungach S8 i to samo. Różne próby instalacji i zmian w telefonie nic nie dały, również reset fabryczny jednego S8 nic nie zmienił. Więc wymieniłem SIM w salonie z uwagi na podejrzenie usterki. Był spokój około 6-7msc i potem znowu to samo. Wydawało mi się, że to znowu wina SIM, wymieniłem kolejną - 2 miesiące spokój i znowu problemy.
Na infolinii Play po kilku zgłoszeniach zresetowali co mogli i nic więcej się nie dało zrobić - powiedzieli, że już teraz będzie dobrze. Po niedługim czasie problem wrócił. Zmieniłem sieć na Orange na 3 miesiące i wróciłem do Play. Korzystam z Play od stycznia i problem nie wrócił.
Finalnie nie wiem co powodowało problem, ale po przejściu do innej sieci i powrocie, nie wiem, być może jakieś ustawienia u nich się zresetowały albo coś. Kto wie… Pytałem jeszcze kilku serwisantów i każdy na oślep strzelał pomysłami, ale żaden się nie potwierdził.