Ja już przeszedłem cały proces zgłoszenia. Pierwszego dnia strona promocji praktycznie nie działała :-) Kupowałem na Amazon.de z wysyłką do PL więc w zgłoszeniu do promocji wybrałem Niemcy i podałem swój prawdziwy adres w PL (z faktury - taki każą podawać). Później przychodzi mailem informacja, że jeśli będą jakieś niezgodności (np. adres spoza kraju objętego promocją) to będą się kontaktować w celu uzupełnienia danych (np. podania adresu kolegi czy rodziny z Niemiec). Ja nie czekałem, za pomocą formularza kontaktowego na stronie promocji, podając numer swojego zgłoszenia do promocji, wyjaśniłem, że telefon był kupiony na Amazon.de z wysyłką do PL a ponieważ nie mam adresu w DE to zgodnie z regulaminem proszę wysłać do kolegi mieszkającego w Belinie (podałem dane kontaktowe). Później przyszła informacja, że moje zgłoszenie zostało rozpatrzone i zaakceptowane i mam czekać na maila o wysyłce (co wg. regulaminu może potrwać 30-60 dni choć w mailu mówili o kilku dniach). Czekam na info o wysyłce.
Ciekawe bo z Amazon.de dostałem mailem kod uprawniający do skorzystania z promocji a nigdzie w zgłoszeniu o niego nie pytali. Trzeba podać gdzie i kiedy był kupiony telefon, nr faktury, nr IMEI, załączyć fakturę i zdjęcie IMEI (screenshot z telefonu), podać adres nabywcy oraz wybrany kolor zegarka. O adres do wysyłki w samym formularzu zgłoszeniowym nie pytają.
Jest też informacja, że w razie odrzucenia wniosku można go złożyć ponownie, o ile nastąpi to w oknie kiedy można składać wnioski (do 29.XI).