wielkikonglomerat Dodam jeszcze jako ciekawostkę, że byłem zastrzec w urzędzie swój pesel i na żaden z numerów nie przychodził mi sms potwierdzający
Widzę, że kolega co usłyszy w mediach to odrazu działa, więc nie dziwię się że potem ma jakieś problemy.
A czy wogóle czytałeś dokladnie na czym polega zastrzeżenie PESEL przed tym jak to uczyniłeś.
Po zastrzeżeniu PESEL to nawet w banku z konta nie będziesz mógł pobrać gotówki, bo kasjerka nie będzie mogła zweryfikować twoich danych, nie wspomnę o jakichkolwiek kredytach.
I na jaki sms potwierdzający oczekujesz.?
Bo ja tez próbnie zastrzegałem PESEL i żadnego sms-a potwierdzającego nie otrzymywałem i nie otrzymam.
Info o zastrzeżeniu PESEL masz na swoim koncie obywatel.gov.pl.
Tak samo jak potem możesz zlikwidować zastrzeżenie.
Więc nie szukaj tutaj jakiś działań słuzb tylko najpierw się zastanów co robisz, komu udostepniasz telefon i w jakim celu zastrzegasz PESEL.
Powracając do tematu wątku twój teraz opis:
wielkikonglomerat Dam 1 przyklad pytam o nazwisko konsultantki banku, a pozniej weryfikujac to osobiscie okazuje sie, ze nitk o takim nazwisku nie pracuje na mlinii
A gdzie to weryfikowałeś osobiście, bo z tego co ja wiem to pracownicy banku nie znają osób z infolinii, tak samo jak pracownicy infolini też się nie znają bo łączenia na infolinie są ogólnokrajowe i dana osoba może odebrac telefon ze Szczecina jak i z Warszawy.
Dla mnie to jest bajka z mchu i paproci.
wielkikonglomerat To wygląda jakby były w to zamieszane jakies służby, bo raczej zaden przeciętny hakjer Kowalski nie ma takiego nakładu i możliwości technologicznej.
I bez urazy ale daj sobie już tutaj spokój z tymi opisami twoich problemów, bo zaraz się okaże że jesteś tak ważną osobą że PEGASUSA przeciwko tobie użyli.
wielkikonglomerat teraz dla ciekawości dodam, że numer np. Z taxi której zawsze przekierowywało mnie do fejkowej konsultantki już nie wychodzi, a przypominam że jest to ogólny numer taxi, a nie prywatny więc tylko potwierdziło to moje przypuszczenia. Co ciekawe stało się to jak zacząłem pisać o tym na forach, ale to akurat może być przypadek.
Tak jest odrazu się ktoś wystraszył i przestało działać przekierowanie🙂
Nie gniewaj się ale tych bajek to już naprawdę wystarczy.
Napiszę krótko powtarzając się już drugi raz:
Na telefonie zrób czystkę i nie chodzi o przywrócenia fabryczne tylko uruchom telefon z trybie recovery i zrób "Wipe data/factory reset", i zainstaluj ponownie soft.
A najlepiej to weź telefon i podjedź do serwisu w celu sprawdzenia lub go wywal jak nie chcesz pomocy serwisu, kup drugi ( np na raty, tylko wcześniej odblokuj zastrzeżenie PESEL🙂 i po problemie.
Panowie którzy tu się udzielają czy ten wątek należy nadal ciągnąć czy go zamknąć bo jak czytam te wszystkie posty autora to kolega sam się już gubi w tym wszystkim.
Dla przykładu odpowiedź do kolegi @Wincenty
wielkikonglomerat A co do moich numerów jeden mam na kartę drugi na obonament. Jak do siebie dzwonie wszystko się zgadza i w sumie się nie dziwię.
A wczesniej była taka informacja:
wielkikonglomerat A jeżeli chodzi o billing problem jest taki, że nie mam abonamentu, tylko startery na kartę, więc jak miałbym sprawdzić biling?