Model:
Samsung - Galaxy S22 Ultra 5G (SM-S908U1).
Po jednej nocy telefon zaczął pytać o PIN. Pomimo wpisania prawidłowego PIN-u, zamiast odblokować telefon, wymaga jego ponownego wprowadzenia i ten moment się zapętla. Bezpieczny rozruch, reset pamięci podręcznej nie pomaga.
Po wpisaniu PIN-u ekran na chwilę gaśnie. Następnie poprosi Cię o ponowne wprowadzenie kodu PIN i tak dalej. Zresetowanie urządzenia nie pozwala na wyjście z trybu bezpiecznego rozruchu.
Nie zależy mi na telefonie. Zależy mi na danych.
Kilka tygodni temu wymieniony ekran. Telefon został zakupiony w USA, ekran został wymieniony na ten z wersji EU. Teoretycznie różnią się jedynie antenami. Wymiana na stary ekran nie pomaga.
Ekran - mam na myśli całą obudowę wraz z ekranem.
Wszystkie złącza i taśmy zostały podłączone prawidłowo. Telefon nie był zalany.
Co jeszcze mogę zrobić? Mam wszystkie hasła i piny do urządzenia