miroON czytałem i oglądałem gdzieś po grupach nawet nie polskich że to występuje u co poniektórych ,,dźwięk" u mn sprawdzałem na szczęście nie ma
Anonim37 miroON Taki sam problem miał miejsce przy s23 ultra, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Część twierdziła, że jest to do naprawy aktualizacją, część, że pomaga tylko wymiana.
carlos07 Anonim37 ciekawe. Jakoś nie widzi mi się oddawanie telefonu do serwisu. zobaczymy jak będzie po aktualizacji aparatu która ma być pod koniec kwietnia
jeronimo Cinekk Z tego co pamiętam to pisali o tym, ale zero odpowiedzi. Może dlatego że nie wszyscy mają ten problem. U mnie nie występują te dzwięki. @Anonim37 Nie jest to czasem problem samego aparatu. To napewno samym oprogramowaniem nie naprawi tego. Moim zdaniem oddałbym na gwarancję, na wymianę aparatu.
carlos07 jeronimo właśnie nie widzi mi się rozbiórka telefonu….. Ale może się okazać że nie będzie wyjścia pewnie finalnie tak trzeba będzie zrobić. Trudno. Ale po okresie majówkowym bo telefon do zdjęć się przyda a jak się zgłosi i wyślę kurierem to bite 2 tyg bez telefonu
sebakow09 Anonim37 Znany problem w Samsungach już od bodaj serii Galaxy s6 ( którego ja właśnie z tego samego powodu 3 razy słałem na serwis). Naprawiają to w ramach gwarancji. Jak masz serwis u siebie w mieście to może nawet w ciągu 1-2h Ci to ogarną, bo muszą moduł aparatu wymienić.
Anonim37 sebakow09 Dzięki. Właśnie na reddicie s23ultra doczytałem, że wielu osobom wymieniali moduły aparatu. Po długiej przygodzie z s23 ultra byłem z niego mega zadowolony, przy s24 ultra mam niestety pecha w kilku aspektach. Jak usunę usterkę podzielę sie z zainteresowanymi przebiegiem naprawy.
carlos07 sebakow09 ciekawe czy zrobią na miejscu. Jak oddawałem poprzednie telefonu to zawsze wysyłali do ctdi Po za tym ciekawe jest to że nagrywając w innej apce np gcam problemu nie ma
bartasss Anonim37 To krzyż na drogę jak do CCS wysyłasz. Oddaj telefon na niezgodność towaru z umową. Ja tak zrobiłem z buds 2 pro, dostałem nowe sluchawki. Też były w CCS i jak zwykle były problemy jak to w zwyczaju w tym serwisie, ale ja to miałem gdzieś bo to był problem ME. Minął czas ustawowy i dostałem nowe zaplombowane sluchawki. Także to nauczyło mnie ze nigdy nic sam nie będę wysyłał na gwarancję. Druga sprawa to to że aparat w S24U jest tak popsuty oprogramowaniem że ciężko stwierdzić czy on jest fizyczne sprawny czy zepsuty, tego chyba nawet sam Samsung nie wie.
carlos07 bartasss dokładnie z tym aparatem to nikt nie wiem. Gdyby chodziło na pewno o sprzęt to w innych aplikacjach byłby taki sam efekt a tak nie jest. Jeśli chodzi o zgłoszenie to zgłoś lepiej gwarancje przez stronę samsung. Tam też zamówisz kuriera. Później to leci do ctdi.
bartasss carlos07 No tak właśnie jest. Niby łatają ten soft a efektów nie widać. Jak użyjesz Gcam to inne zdjęcia wychodzą, tylko właśnie jaki jest tego sens. Ja oczywiście również jeśli miałbym wysyłać do tylko do CDTI.
Anonim37 Kilka razy korzystałem z ccs i nie miałem problemów. Nie mam za bardzo czasu na wysyłanie na rękojmie, jak nie wymienią do końca tygodnia to wtedy raczej od razu przesiąde się na 15pro max i wtedy będę sie z tym bawił.
Anonim37 carlos07 Skontakotwałem się z CCS i naprawa wiąże się z zamówieniem części. Po szybkiej konsultacji wysłałem telefon do CTDI tworząc zlecenie naprawy przez stronę samsung.com/support, kurier zabrał przesyłkę w ten sam dzień. Dojechał na serwis i od razu technik przystąpił do naprawy, niestety, po godzinie status - Części niezbędne do naprawy zostały zamówione. Wielki plus za natychmiastowe wzięcie się za telefon, bez leżenia na magazynie, ale niestety - nie wiadomo ile teraz poczekam. Przesiadam się na ip, a ten sprzedam gdy wróci. Nawet nie pomyślałbym, że największy autoryzowany serwis w kraju nie ma na stanie części do tak popularnego modelu. Dam znać gdy coś ruszy.
carlos07 Anonim37 z tym tak niestety jest. Ale zamowienie cześć do pewnie max 2 dni. Ja też złożę przez stronę samsung ale na rekojmie https://www.samsung.com/pl/complaints/
bartasss Anonim37 Standard, Samsung mocno się popsuł pod kątem "customer friendly". Ja miałem problem z buds 2 pro, mikrofony przestały działać. Skorzystałem z rękojmi i na moje szczęście. Tak bym czekał w nieskończoność z powodu braku części, a tak dostałem nowe sluchawki. Dlaczego naprawiasz S24U, co się z nim dzieje? Chodzi o ten dziwny dźwięk podczas nagrywania ?
Anonim37 carlos07 Wolałem sobie oszczędzić. I tak na wstępie bedą proponowali naprawę, więc to tylko dodatkowe tygodnie udowadniania, że wada jest istotna i chce się nowy egzemplarz.