carlos07 Spoko, wiadomo że będą naprawiać.
Pamiętaj jednak że rekojmia ma określony termin 14 dni, a naprawa gwarancyjna może trwać nawet i kilka miesięcy, bo gwarancja nie musi mieć żadnych przedziałów czasowych. Pamiętaj, że przy drugiej reklamacji z tytułu niezgodności z umową raczej otrzymasz pełny zwrot lub wymianę na nowy.
Naprawy gwarancyjne niestety, nie wchodzą w to, więc możesz mieć ich nawet 10 i mogą trwać wieki.
Oczywiście bardzo dobrym i jedynym słusznym krokiem było zgłoszenie przez Ciebie reklamacji z tytułu niezgodności z umową. Jeśli nie wyrobią się w terminie określonym ustawowo to zadziała wtedy prawo na Twoja korzyść, tak jakby uznali Twoje roszczenia- tak jak fikcja dorecznia przez PP s.a.
Ja tak miałem z buds 2 pro, minął termin, ale ja chciałem te słuchawki bo mam wszystko z Samsunga, a że kupiłem w promocji to nie chciałem zwrotu pieniędzy tylko wziąłem sobie drugie takie same i już.