bartasss Jeszcze chciałem dopytać co do tej gwarancji, bo jednak mam troszkę mętlik w głowie. W Sferisie dostałem taką odpowiedz, mam rozumieć że wtedy jest normalna gwarancja sklepu? Czy tak samo przysługuje wymiana na nowy, jak przy gwarancji Samsunga, gdy nie da się telefonu naprawić? Albo czy działa normalnie rękojmia?
"Dzień dobry, tak, telefony pochodzą z dystrybucji europejskiej, są wówczas objęte 2-letnią gwarancją naszego sklepu. Wystawiamy fakturę VAT 23% na firmę, na osobę fizyczną zaś paragon lub fakturę imienną (bez NIP-u)".
Natomiast w Mobile City tak samo telefony pochodzą z europejskiej dystrybucji, ale co do gwarancji, to taką odpowiedz dostałem:
"Realizacja na podstawie warunków przedstawionych na stronie Samsunga. Przy ewentualnej ekspertyzie braku możliwości naprawy i wymiany urządzenia, telefon wymienia sprzedawca, a nie serwis".
Czyli rozumiem że jest ta uboższa "gwarancja", czyli ta bezpłatna naprawa, a jak serwis Samsunga stwierdzi, że nie da się urządzenia naprawić, to sklep wymienia telefon?