Wesolek S5Fan Chodzi o ustawienie na ściągnięcie poczty ręcznie w aplikacji. Nie uruchamiam programu pocztowego, a powiadomienie samo wyskakuje i aplikacja pokazana jest, że pracuje w tle. Po zatrzymaniu jej, po jakimś czasie pojawią się info jak wyżej ponownie.
Wincenty Jest update aplikacji Samsung Email, wersja 6.1.94.2 - Galaxy Store. Co nowego to deweloper nie podał informacji. Ja jej nie robię bo mi dobrze działa. Zaczekam na wypchnięcie ze Sklepu Google.
S5Fan komeko No naprawili pracę w tle. U mnie komunikat zniknął po updacie, już nie pokazuje mi pracy w tle
komeko Fenek U mnie nic nie wywala, mam 4 skrzynki i tysiące maili we własnych katalogach archiwum. Wersja z aurora store.
Fenek S5Fan Czyściłem pamięć podręczną ale nie pomogło. Skoro nikt nie zgłasza podobengo problemu to widocznie to problem jednostkowy.
komeko Fenek Popatrzyłem na Twój film i właśnie o tym pisałem. U mnie katalogi w których mam archiwa działają normalnie i się również synchronizują. To musi być problem jednostkowy, szukaj przyczyny u siebie. Może jakiś mail w tym katalogu wywala aplikację? Utwórz sobie dodatkowy katalog, wrzuć do niego kilka maili i zobacz czy na nim będzie też się wywalać.
Wincenty @rafak Już mam w sklepie Google. Co nowego w tej wersji: Patch security vulnerability Add B2B features @Fenek Masz konto firmowe? Jeśli tak to przeinstaluj całą aplikację bo deweloper dodał "B2B features" dla firm. Jeśli po tym dalej nic to zgłoś błąd. Od wystąpienia błędu masz 15 min na zrobienie logów i zgłoszenie raportu, a najlepiej od razu po wystąpieniu błędu. Po wystąpieniu błędu, zamykasz apkę, odpalasz ją jeszcze raz, ustawienia, na samym dole "Kontakt z nami" i dalej jak opisano z linku. https://eu.community.samsung.com/t5/aplikacje-i-us%C5%82ugi/poradnik-jak-zg%C5%82osi%C4%87-b%C5%82%C4%85d-do-zespo%C5%82u-rozwoju-oprogramowania/m-p/1190805#M2429