Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


A Ty oddałeś już swój głos?


Zdjęcie
- - - - -

"Pobieranie nie powiodło się" problem Android Market.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   TheArcanas

  • 1 postów
  • Telefon:Xperia J

Napisano 21 listopad 2012 - 06:56

Witam, mam problem z pobieraniem plików z Marketu. Kiedy wybieram produkt, naciskam pobierz, czekam chwilę i wyskakuje błąd " "Pobieranie nie powiodło się spróbuj ponownie". Uprzedzam, że Market nie chce się zaktualizować do najnowszego Android Market na 2.1 !!

Robiłem kilka Wipe, czyściłem cache i nic nie pomagało :(
Problem się pojawił, kiedy wczoraj GingerDX zaktualizowałem sobie do czystej wersji 2.1

Najdziwniejsze jest to, że pliki od razu po Wipe się pobierają, dopiero po jakimś czasie wywala te błędy.
Tak samo, jak nie mogę się zalogować na konto Google, muszę to zrobić od razu po Wipe bez WIFI,. Inaczej wcale nie działa.

Uprzedzam, że na mojej nowej xperii J wszystko działa jak należy.


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   Mistrz36

  • 280 postów
  • Telefon:SXT

  • Skąd:GODZISZÓW

  • Firmware:Stock

  • Kernel:Stock

Napisano 21 listopad 2012 - 16:45

Wczoraj problem występował przez caly dzień u mnie na Neo V, ale dzisiaj jest wszystko ok, więc może to coś z marketem, chociaż wątpię.
Nie odpowiadam za szkody moralne i psychiczne wywołane czytaniem mojej wypowiedzi i w związku z tym nie chcąc narażać nikogo na zgorszenie proszę nie pisać mi próśb o pomoc na PW/GG. :D

#3 OFFLINE   ambro155

  • 89 postów
  • Telefon:SG Note 3,Note 2,S4

  • Tablet:Prestigio MultiPad PMP5880D

  • Skąd:wa-wa

  • Firmware:Jelly bean

Napisano 26 listopad 2012 - 19:27

też mam taki problem ani konto google ani market

#4 OFFLINE   meegi

  • 1829 postów
  • Telefon:IPHONE 5S | LG G2

  • Skąd:Kielce

Napisano 27 listopad 2012 - 13:56

[WARNT]dddddddddddddddddddddd[/WARNT]

Dołączona grafika


#5 OFFLINE   gemini76

  • 39 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy S II (GT-I9100)

  • Skąd:śląskie

  • Firmware:4.1.2

Napisano 27 listopad 2012 - 20:05

U mnie problemy pojawiły się parę dni temu. Podejrzewam, że zaczeło się od momentu kiedy przedłużyłem umowę z Play z pakietem 1GB. Wcześniej przez Wi-Fi działała synchronizacja z Google i aktualizacje z Google Play. przeprogramowałem nawet telefon przez PCCompanion, żeby mieć czyściutki system i też nie poszło... Ale znalazłem takie rozwiązanie - muszę wyłączyć Wi-Fi, mieć wyłączoną blokadę transmisji danych i w takich ustawieniach wyłączam telefon. Przejście w tryb samolotowy i z powrotem nie zafunkcjonowało. Po ponownym uruchomieniu synchronizacja z kontem google i google play działa ale tylko przez sieć GSM! Jak tylko włączę Wi-Fi w telefonie przestaje mi ta synchronizacja działać... Oczywiście wszystkie strony www działają, Youtube też, widżet Facebookowy również działa przez Wi-Fi. Więc może to Play blokuje u mnie łączność z google przez Wi-Fi i wymusza korzystanie z tego pakietu danych...?

#6 OFFLINE   rdy

  • 1979 postów
  • Telefon:G2

  • Tablet:Teclast X98 Air 3G

  • Skąd:brwinów

  • Firmware:4.4.2

Napisano 27 listopad 2012 - 20:29

Nie ma fizycznie takiej opcji, zapomnij

#7 OFFLINE   gemini76

  • 39 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy S II (GT-I9100)

  • Skąd:śląskie

  • Firmware:4.1.2

Napisano 28 listopad 2012 - 16:47

Może i nie ma, i jest inna przyczyna ale jednak tylko takie rozwiązanie u mnie działa :E

#8 OFFLINE   gemini76

  • 39 postów
  • Telefon:Samsung Galaxy S II (GT-I9100)

  • Skąd:śląskie

  • Firmware:4.1.2

Napisano 01 grudzień 2012 - 11:14

Dzisiaj natomiast przez Wi-fi działa i synchronizacja z kontem google i instalowanie aplikacji z google play.... Plotka głosi, że to Google coś zmieniało i to był efekt uboczny...