Witajcie znawcy,
trafiłam, bo nabyłam dwie sztuki Q50 dla chłopaków i póki co schody, schody i jeszcze raz schody....
1. Karty sim Virgin Mobile
2. Zasięg w domu/miejscu zamieszkania słaby
3. Po włożeniu sim do zegarka wyświetla się zasięg - jedna dwie kreseczki, obok kółeczko, brak E
4. Wysłany sms pw,123456,ts#
5. Sms zwrotny z informacją: ver:G36S_0.96_SHU_V1.1 itd
6. Wysłany sms pw,123456, apn,internet#
7. Sms zwrotny apn:internet;user:;passwork:;userdata:.
8. Wysłany sms pw,123456,ip,52.28132.157,8001#
9. Sms zwrotny [surl,52.28132.157,port,8001#] ok!
10. Uzupełnione whitelist, numer sos1 i phonebook komendami sms.
11. Na zegarek można się dodzwonić, można komendą sms wywołać monitoring call, ustawić datę, godzinę etc.
12. Z zegarka nie można zadzwonić. Albo ja nie wiem jak to zrobić. Wchodzę przyciskiem dwa do phonebook. 1,2 steruje mi góra, dół listy. A czym zaakceptować wskazanie?
13. Problem z rejestracją w aplikacji setraker. Prosi"potwierdź poprawność kodu rejestracyjnego!"
Sytuacja ta sama w dwóch zegarkach.
Jako ID wpisuję IMEI, który mam z tyłu na kopercie zegarka lub ID, który przyszedł mi w smsie zwrotnym po pierwszej komendzie pw,123456,ts#
Który numer jest właściwy? Jak mam go potwierdzić?
I przy okazji. Sms'em wywołałam silent call z każdego dowolnego telefonu jaki był w domu. To znaczy, że teściowa też może? Każdy kto ma numer dziecka i wie jak, może nas teraz podsłuchiwać kiedy mu się rzewnie spodoba? Ciut nie o to mi chodziło.
Będę stokrotnie wdzięczna za pomoc.
Agnieszka
dodana zawartość
Ok, numer ID znaleziony pod naklejką na kopercie zegarka. Dodany do apki.
Niestety jest offline. Ciężko mi stwierdzić czy to kwestia ustawienia internetu czy niewystarczający zasięg.
Jutro wyjadęze swojej dziczy. Może w bardziej cywilizowanym miejscu będzie ok.
Czy się łudzę?
Ciągle mam problem z połączeniami wychodzącymi z zegarka. Do przycisku sos przypisałam swój numer. Działa raz lepiej, raz gorzej. Nie zawsze za pierwszym naciśnięciem. Czasem trzeba poczekać.
Do przycisku 1 także przypisałam numer ale po jego wciśnięciu nie wywołuje połączenia a:
przydłuższym przyciskaniu trwa sound recording
przy klikaniu pojawiają się dwa zegareczki i napis Add (co to za opcja?)
Dzieje się tak może dlatego, że dziecko ma ustawioną książkę telefoniczną. A w niej10 numerów, na które teoretycznie mogłoby dzwonić. Nie mam jednak pojęcia jak takie połączenie wywołać.
Pytanie o uprawnienia do monitoring call aktualne.
Każdy może (dowolna osoba, z listy whitelist?)Czy mogę zawęzić tę opcję tylko dla siebie, dla najbliższych, jedym słowem dla powołanych?