Witam
Od rana ... próbuję skonfigurować zegarek który córka dostała na urodziny z kartą PLAY z aplikację SE TRACKER 1 i 2 🙁 jak wytłumaczyć 6latce, że prezent nie działa ... bardzo ciężko 🙁
Zapoznałem się ze wcześniejszymi wątkami i zero efektów 🙁
Zegarek G36-GM2, karta operatora PLAY
Po wsadzeniu karty SIM i włącznieu -zegarek ma pełen zasięg, ale bez E
1) Mogę zadzwonić na nr w zegarku, ale nie mogę dodać w aplikacji nr rodzica, ustawić obszaru itd.
2) Se tracker pokazuje, że urządzenie jest off line
3) na zegarku nie pojawia się przy zasięgu E - zasięg pokazuje wszystkie kreski
4) w se tracker w ustawieniach APN przechodzi od wysłania sms na nr zegarka. Treść sms: getcxm# - wysyłam i nic nie wraca.
5) LBS - wyłączyłem
6) wysyłałem SMS'y konfiguracyjne z poprzednich wątków i nadal nic
a) pw,123456,apn,internet# - zwrotka: apn:internet;user:;passwork:;userdata:.
b) pw,123456,ts#
ver:G36D_V1.0_TFT_HENG_FOURKEY0_2017.11.17_15.43.05;
ID:0990904923;
imei:xxxxxxxxxxx ;
ip_url:52.28.132.157;
port:8001;
center:0048888887772;
slave:;
sos1:;
sos2:;
sos3:;
upload:600S;
bat level:78;
language:0;
zone:0.00;
GPS:NO(0);
GPRS:OK(100);
pw:123456;
Będę BARDZO WDZIĘCZNY za pomoc i wskazówki co zrobić by wreszcie zaczęło działać jak powinno ...