donkamillos Powiedz że wpadł do umywalki i zamoczenie było krótkotrwałe. Mi uznali więc Tobie też mogą 🙂
SKORPION przemo219 Aktualnie telefon ,,kąpię się'' w ryżu ale wątpię że to pomoże, jutro idę do serwisu, myślicie, że uwzględnią mi gwarancję? Wątpię, ale próbuj i daj znać. Powodzenia.
jakubhab Jeżeli test szczelności Samsunga wykaże, że telefon fabrycznie był nieszczelny to naprawa zostanie dokonana, w innym przypadku koszty poniesiesz Ty.
Rafiii Ze sprawnym telefonem można spokojnie pływać, filmować i robić zdjęcia. Sam tak robiłem ze swoim s7 w Australii i wszystko z nim ok 😉
InterSharp Nauczyłem się każdy telefon myć pod bieżącą wodą bo tylko tak był czysty idealnie jak nowy i nigdy nic się nie wydarzyło. Telefon myje każdego dnia przynajmniej raz bo w pracy mam kontakt z różnymi olejami i substancjami chemicznymi które nie łatwo wyczyścić. Zdjęcia robiłem pod wodą poprzez podłączenie słuchawek i naciśnięcie przycisku +. Staram się nie otwierać tacki jak nie muszę.
Maki_1405 Witam. Jestem tutaj na forum nowy i mam pytanie odnośnie gwarancji. Telefon Samsung Galaxy S7 wpadł mi do wanny i po niespełna dwóch sekundach wyjąłem go. Wysuszyłam go i po około 2 godzina Podłączyłem do ładowarki. Telefon normalnie zaczął się ładować. Po kolejnych około 3 godzina jak do niego podszedłem telefon był wyłączony. Jak go włączyłem wyskoczył komunikat: telefon że względu na bezpieczenstwo został unieruchomiony. Okazało się że port USB wręcz się stopił. Ładować szło jedynie indukcyjnie. Przy rozmowie druga osoba słyszała Echo. Jak myślicie uznają gwarancję tego telefonu? Była taka temp. Że szkło zmieniło kolor.
maniol Czym go suszyłeś? Suszarką do włosów?Jak wyjmiesz tacke sim to powinieneś mieć znacznik czy do telefonu dostała się woda ( chyba jak była woda to jest niebieski ale nie pamiętam)Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Bartosznn Witam. Będąc na wakacjach chciałem moim S7 zrobic krotki film w wodzie. Owszem udało się, ale po wyjeciu z wody, ciągle reagował tak jakby ktoś dotykal przycisk "wstecz". Po pewnym czasie wylaczyl sie. Dzis minela pierwsza doba od owego incydentu i wciaz telefon nie chce sie wlaczyc. Dodam, ze telefon jest jeszcze na koncowce gwarancji. Powiedzcie i doradzcie mi prosze.. czy mozliwa jest naprawa telefonu ? Ile taka moze kosztowac ? I gdzie i komu taka naprawe moge powierzyc ?
Bartosznn A gdzie moglbym sprobowac go naprawic? Polecicie cos ? dodana zawartość Bartosznn Witam. Będąc na wakacjach chciałem moim S7 zrobic krotki film w wodzie. Owszem udało się, ale po wyjeciu z wody, ciągle reagował tak jakby ktoś dotykal przycisk "wstecz". Po pewnym czasie wylaczyl sie. Dzis minela pierwsza doba od owego incydentu i wciaz telefon nie chce sie wlaczyc. Dodam, ze telefon jest jeszcze na koncowce gwarancji. Powiedzcie i doradzcie mi prosze.. czy mozliwa jest naprawa telefonu ? Ile taka moze kosztowac ? I gdzie i komu taka naprawe moge powierzyc ? Slyszalem, ze reklamacja nie uwzglednia zanurzen w slonej wodzie. Moze przeplukac telefon pod bierzaca slodka woda? Przy reklamowaniu wspominac o zanurzeniu telefonu w slonej wodzie czy wspomniec tylko o zanurzeniu w umywalce ? Jak opisac sytuacje w gwarancji, zeby zwiekszyc ryzyko pomyslnego rozpatrzenia sprawy ?
snowqwer Ciężko stwierdzić co uległo uszkodzeniu. Czy padł ekran, płyta główna itp. Ogwarancji praktycznie można zapomnieć bo jeśli do środka dostała się woda to naklejki i tak wskażą wilgoć, a samsungowski serwis i tak odmówi naprawy w ramach gwarancji.
sr_tuning Witaj,@Bartosznnnie wiem jak w innych punktach serwisowych ale u mnie w samsung premium service plaza da się sprawdzić czy woda dostała się przez nieostrożność użytkownika, a więc niedomknięta tacka simczy przez wadę urządzenia typu (rozklejenie). Sprawdzamy ciśnienie na zamkniętej tacce i jeżeli ciśnienie z telefonu ucieka szybciej niż przewidział na to producent stwierdzamy, że usterka jest po stronie urządzenia. Dużo telefonów zostało w taki sposób uratowanych.
Bartosznn sr_tuning Witaj,@Bartosznnnie wiem jak w innych punktach serwisowych ale u mnie w samsung premium service plaza da się sprawdzić czy woda dostała się przez nieostrożność użytkownika, a więc niedomknięta tacka simczy przez wadę urządzenia typu (rozklejenie). Sprawdzamy ciśnienie na zamkniętej tacce i jeżeli ciśnienie z telefonu ucieka szybciej niż przewidział na to producent stwierdzamy, że usterka jest po stronie urządzenia. Dużo telefonów zostało w taki sposób uratowanych. Czyli tutaj fakt czy telefon byl zanurzony w slodkiej czy slonej wodzie nie ma znaczenia ?
sr_tuning Powiem Ci tak, sprawdzamy tylko w jaki sposób dostała się wilgoć i czy miała prawo się tam dostać. Nie sprawdzamy czy jest to woda słona czy słodka 🙂
Bartosznn sr_tuning Powiem Ci tak, sprawdzamy tylko w jaki sposób dostała się wilgoć i czy miała prawo się tam dostać. Nie sprawdzamy czy jest to woda słona czy słodka 🙂 A czy jakiesdokumenty sa niezbedne przy zgloszaniu reklamacji? Czy wystarczy tylko telefon ?
Bartosznn SKORPION Sprawdzą po numerze imei. Nie nastawiaj się że uznają i naprawią w ramach gwarancji... No ale reklamacja jest po to zeby z niej korzystac. Zawsze chyba jakas szansa jest.
SKORPION Ale telefon nie jest do korzystania w wodzie. W sumie 1% szans jest... Więc próbuj. Zapewne tacka sim nie była domkinięta tak zasugerują. Nie którzy za bardzo biorą do siebie pojęcie "wodoszczelny". Daj znać jak skończyła się sprawa.
Jacek176 rhtr To że S7 jest wodoodporny to nie oznacza że producent gwarantuje, że taki pozostanie kiedy ktoś będzie się z nim kąpał i bawił się do tegoprzyciskami. To tylko zabezpieczenie przed wodą w razie potrzeby, a nie sprzęt stworzony do kąpieli z nim czy nurkowania. Niektórzy za bardzo wierzą w reklamy czy też chcą się pochwalić,a później w razie uszkodzenia są płacze na forum i przeklinanie producenta. Wszystko z głową ludzie. I tak - na przyciskach są uszczelki (wystarczy pooglądać sobie filmiki na yt) ale powodzenia tym którzy chcą się nadmiernie bawić w wodowanie telefonu. Absolutnie się z tym nie zgodzę. Samsung S7 oficjalnie spełnia normę IP68 co oznaczaochronęprzed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie na głębokości powyżej 1 metra. Jeżeli producent daję urządzeniu taką normę to niech bierze za to odpowiedzialność. Jeżeli z urządzeniem nie można się kąpać ani używać go pod wodą to niech mu dadzą normę IP67 albo IP66. Tak to jest zwykłe oszustwa i naciąganie klienta.
tobli Cześć! oddalem pare dni temu na gw s7, bo wylaczyl mi sie gdy wlozyłem go na chwile na basenie, a dzien wczesniej ciagle plywalem z nim w rzece i nic sie nie dzialo. W basenie mi sie wylaczyl potem nie chcial wlaczyc, zostawilem go na dzien i uruchomil sie ale wariowal. Oddalem go i mimo ze mam GUARDA, topowiedzieli jak mowiliscie ze byl zalany, prawdopodobnie przez wkladke sim. /ciach/. Co mam zrobic? Pisac do samsunga jakies zazalenie bo mimo ze ten telefon nigdy mnie nie zawiódł to ta sprawa mnie bardzo boli. PS: uszczelka od wkladki jest cala takze watpie zeby cos sie tamtedy przedostalo. Odbieram go nie dlugo ze zdj jakie zrobili.
SKORPION A nie mówiłem. Szanse na naprawę jak pisałem wcześniej były marne. Zawsze zwalają na tacke sim. A tego już nie udowodnisz.Nic nie zrobisz z tym, jakie zażalenie ? Telefony nie są dostosowanejak cała elektronika do wody. Nigdy bym nie wpadł na pomysł brania telefonu na basen do wody z chlorem.Kup inny telefon i nie bierz reklam jak i samego słowa wodoodporny tak bardzo na serio.